י"ח אלול התשפ"ד
21.09.2024

הרב אהרון דוד מרק ז"ל

בשבת בבוקר הלך לבית עולמו הרב אהרון דוד (רוני) מרק ז"ל, לאחר אשפוז ממושך בבית החולים, עקב חיידק שתקף אותו. בן 52 היה במותו. השאיר אחריו תשעה יתומים, הקטן שבהם בן תשע

הרב אהרון דוד מרק ז"ל. צילום: הגולש 2קצרולענין
הרב אהרון דוד מרק ז"ל. צילום: הגולש 2קצרולענין

בשעות הבוקר המוקדמות של שבת קודש, כשהוא מוקף בבני משפחה, נפטר הרב אהרון דוד מרק ז"ל. בראש השנה האחרון התאשפז בבית החולים עקב חיידק שתקף את מוחו, ומאז הלך מצבו והתדרדר. בן 52 היה במותו. השאיר אחריו תשעה ילדים, שהקטן שבהם בן 9.

עוד טרגדיות ביממה האחרונה:

ר' חיים אהרן שקלאר ז"ל
מרת בריינדי רוזנטל ע"ה
אסון בירושלים: נשרפה בביתה מנרות שבת


קרוב משפחתו של הרב מרק, מספר ל'בחדרי חרדים': "רוני ז"ל עבד במשך שנים רבות כמנהל חשבונות בחברה גדולה. למרות זאת, נשאר בנשמתו ובמעשיו אברך כולל צעיר. מידי ערב היה לומד בחברותא ב'כולל אברכים רחובות', ולא וויתר על חברותא זו מעולם. הוא הקפיד לקחת דווקא אברך צעיר שישאיר אותו בתוך המסגרת הישיבתית שכל-כך אהב.

"בבחרותו למד בישיבת חברון ותמיד סיפר בערגה על ימיו בישיבה, שם עמל בתורה. את בני ביתו חינך שהתורה היא מעל הכל. הם תמיד ידעו שלאבא אסור להפריע כשהוא לומד. וברוך ה' זכה לדור המשך של תלמידי חכמים. כמו כן, חינך אותם על מידת החסד. מן המפורסמות שאינם צריכות ראיה, מידת החסד של משפחת מרק. אני חושב שאין מישהו בעיר שלא נעזר בהם בצורה כזאת או אחרת".

ההלוויה יצאה במוצאי-שבת בשעה 22:00 מ'כולל אברכים רחובות' שם ספדו לו הרב אברהם יצחק הכהן רובין- רבה של קהילת 'בני תורה' בעיר. הרב אברהם יצחק הכהן קוק - ראש ישיבת 'מאור התלמוד'. הרב מאיר קסלר- רבה של מודיעין עילית, מחותנו של הנפטר.

נטמן בבית העלמין ברחובות בחלקת 'חרדים'.

יושבים 'שבעה' בביתו ברחוב מדר 51 בעיר רחובות.
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}