י"ח אלול התשפ"ד
21.09.2024

שמחה בצאנז: בן האדמו"ר התארס

אלפי חסידי צאנז חגגו השבוע את בואו בברית האירוסין של בן האדמו"ר מצאנז, החתן מאיר משולם הלברשטאם, עם בת גיסו הגאון רבי יעקב אליהו אונסדורפר, רב ור"מ דקהל ראשית חכמה במונטריאול

החתן מאיר משולם במסיבת האירוסין
החתן מאיר משולם במסיבת האירוסין

אלפי חסידי צאנז חגגו ביום שלישי השבוע את שמחת בית צאנז, עם בואו בברית האירוסין של בן האדמו"ר מצאנז, החתן מאיר משולם הלברשטאם, עם בת גיסו הגאון רבי יעקב אליהו אונסדורפר, רב ור"מ דקהל ראשית חכמה במונטריאול.

השמחה הגדולה באה לשיאה עם הכנסו של האדמו"ר לשמחת התנאים שנערכה בהשתתפות אדמורי"ם, רבנים וקהל אלפים, בהיכל הגדול 'היכל רוזנברג' בקרית צאנז שבנתניה.

התרגשות מיוחדת אופפת בימים אלו את קהל חסידי צאנז בכל אתר, עם השמחה הגדולה אשר הינה שמחה כפולה ומכופלת, בעת אירוסיו של בן הזקונים של האדמו"ר. בחסידות צאנז מציינים ברגש, כי כבר לא נחגגה שמחת חתונה בבית צאנז זה כבר 9 שנים, אז התקיימה שמחת הנישואין לבנו השלישי של האדמו"ר.

החתן הוא ממצטייני ומובחרי ישיבת צאנז, נתעטר לפני מספר חודשים, ביומא דהילולא של זקינו כ"ק מרן האדמו"ר בעל השפע חיים מצאנז זי"ע, בתואר 'מורינו', עם היבחנו אלף דפי גפ"ת.

בשמחת האירוסין בקרית צאנז, כובד דוד הכלה האדמו"ר מדושינסקיא בקריאת התנאים, כשלאחר מכן פרץ הקהל בשירה אדירה וריקודים סוערים לכבוד השמחה הגדולה, עד לשעות הקטנות של הלילה.

שמחת החתונה הגדולה תערך, ככל הנראה, לקראת תחילת השנה הבעל"ט.
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}