י"ח אלול התשפ"ד
21.09.2024

הלוחמים החרדים אימצו את סמל 'המחסלים'

סיירת רימון, שפעלה בשנות ה-70 בעזה, התפרסמה בדרכי הפעולה האגרסיביות נגד הטרור. כעת החליטו בסיירת הנח"ל החרדי לענוד את כנפי יחידת העבר. הלוחמים החרדיים זוכים לשבחים רבים בצה"ל

חיילי הנח"ל החרדי
חיילי הנח"ל החרדי

לוחמי סיירת הנח"ל החרדי החליטו לאמץ לעצמם את סמל יחידת "רימון‭,"‬ שהתפרסמה בשנות ה-70 כיחידת החיסולים של צה"ל בעזה, והטביעו את סמלה בסיכות ועל המעילים הרשמיים של היחידה.

לוחמי גדוד הנח"ל החרדי זוכים לשבחים רבים ממפקדים בכירים בפיקוד המרכז על פעילותם השוטפת בגזרת הכפרים הפלסטיניים טמון, טובאס, ובג'יפטליק. לאור ההישגים, הוחלט אף להקים לגדוד את הסיירת הכשרה למהדרין הראשונה בצה"ל. הסיירת, קיבלה לידיה את מיטב אמצעי הלחימה ואליה מגיעים טובי הלוחמים של הגדוד.

יחידת 'רימון', שהייתה סודית, הוקמה בהוראת אלוף פיקוד דרום דאז, אריאל שרון, ובין מפקדיה נמנו מאיר דגן, כיום ראש המוסד. לוחמי "רימון" פעלו כמסתערבים בעזה, במטרה לבלום את חוליות הטרור אחרי מלחמת ששת הימים.

מדובר צה"ל נמסר ל'מעריב': "חיילי היחידה רשאים לענוד את הסיכות והסמלים של יחידתם, ואכן עושים זאת, כמקובל וכמתחייב בפקודות הצבא. הטענות בדבר ענידת סיכה או סמל של יחידה אחרת אינן מוכרות. חייל אשר ייתפס עונד סיכה זו או כל סיכה אחרת שאינו רשאי לענוד יטופל משמעתית".

קישורים:
מקור: מעריב
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}