י"ח אלול התשפ"ד
21.09.2024

בסוף הם המריאו

שלומאליות ישראלית: המראת מטוס המשלחת הישראלית להודו - התעכבה במשך שעות. הסיבה: ברגע האחרון התברר - אם אין ויזות, אין כניסה להודו. על המטוס: נציגי זק"א, פק"ע, אנשי צבא וזיהוי פלילי

בסוף הם המריאו
חברת אל על

אמש (מוצ"ש), בשעת לילה מאוחרת, הוחלט: מטוס צבאי יביא את חללי מרחץ הדמים במומביי. שליחת מטוס צבאי לצורך הבאת החללים, באה להראות שמדינת ישראל מתייחסת לנפגעי הפיגוע, כנפגעי פעולות איבה. הכרזה זו היא גם בעלת משמעות כלכלית וגם, כאמור, מביאה לשליחת מטוס מיוחד להבאת הקדושים.

אך, כמעט כרגיל, הרצון הטוב של ממשלת ישאל מלווה בשלומיאליות מביכה. המטוס שהיה אמור לצאת לדרכו בשעה שלוש אחר הצהריים, היה מקורקע במשך שעות ארוכות, עד שהמריא לבסוף ליעדו.

בפורומים השונים דווח כי עיתונאי חרדי גרם לעיכוב הטיסה. העיתונאי, שמתגורר בחיפה, שכח את דרכונו בבית, ולפי אותם דיווחים המטוס התעכב עד להבאת הדרכון. אך בשיחה שקיימנו עם העיתונאי מצטיירת תמונה אחרת לחלוטין.

בשיחה עם 'בחדרי חרדים' הוא אומר: "זה פשוט פשע לומר דבר כזה. אמנם, שכחתי את הדרכון בבית, אך הדרכון הגיע לידי במונית כבר בשעה רבע לשלוש. רבע שעה לפני הזמן המיועד ליציאת המטוס. לאנשים אין אחריות על מה שהם כותבים, הפרסום עשה חילול ה' נורא".

• מה גורם לעיכוב המטוס?

"אנחנו כ-30 חברי משלחת להודו. בתחילה אמרו שאין צורך בוויזות. כשעלינו למטוס התברר שחייבים ויזות ועכשיו רצו עם כל ה-30 דרכונים לעשות ויזות. זה תהליך שלוקח זמן".

במשלחת המיוחדת נוסעים מארגון זק"א: יהודה משי זהב וחיים אוטמזגין. מפיקוד העורף: גבי אל משאלי מפקד פיקוד העורף, ושוקי לביא רב פיקוד העורף. מחב"ד: הגר"י ירוסלבסקי, רבה של נחלת הר חב"ד ודוד הנרצחת רבקה הולצברג הי"ד. יחד עמם טסים מספר אנשי צבא, ואנשי זיהוי פלילי.
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}