י"ח אלול התשפ"ד
21.09.2024

מומביי: ציצית מונפת מתוך הקרב

קרבות עזים בתוך בית חב"ד. ארבעה הרוגים בקומה העליונה. בקומה הרביעית נראה אדם מנופף בציצית. קצין הודי: "ישנם 5 או 6 בני ערובה חיים". מוישי הולצברג, החוגג היום שנתיים, נפגש עם סבא וסבתא

אדם מנופף בציצית בית חב"ד
אדם מנופף בציצית בית חב"ד

מבצע החילוץ בבית חב"ד במומביי החל: כוח קומנדו הונחת לפנות בוקר (ו) על גג הבניין, בו מחזיקים מחבלים בני ערובה, בהם שליחי חב"ד בעיר גבריאל הולצברג ורעייתו רבקה, שני משגיחי הכשרות חתנו של האדמו"ר מתולדות אברהם יצחק, הרב אריה לייביש טייטלבוים, והרב בנצי קרומן ואאנשים נוספים.

במקום מתנהל קרב יריות עז, אולם לא התקבל מידע חדש על גורל בני הערובה. קצין משטרה הודי אמר לרשת Sky News כי ישנם חמישה או ששה בני ערובה חיים בבית-חב"ד.

בקומה הרביעית נראה אדם מנופף בציצית.

הקונסול הישראלי עידכן את צוות זק"א שנחת במומביי, כי ישנם ארבעה הרוגים. לפי הדיווח הגופות נמצאו בקומה עליונה.


מתקפת הטרור בהודו - כל הדיווחים ב'בחדרי חרדים':

הורי החטופה וצוות זק"א יצאו להודו
כך ניצלתי מהתופת בבית חב"ד • להאזנה
לפני שנתיים איבדו בן
שליחי חב"ד במומביי נפגעו במתקפת הטרור


על פי דיווח, צלפים המוצבים על גגות הבניינים הסמוכים לבית חב"ד פתחו באש לעבר המבנה. כל אותה העת חג מעליהם מסוק, שהנחית על גג המבנה את כוחות הקומנדו. כלי התקשורת בהודו דיווחו כי כ-17 חיילי קומנדו הונחתו על גג המבנה בשתי קבוצות. עדי ראייה סיפרו כי במקום מתנהלים חילופי אש כבדים.

אין עדיין מידע חדש בנוגע לגורלם של כל בני הערובה הנצורים במבנה.

בתוך כך נחתו במומבי הוריה של הרבנית רבקה הולצברג, אשת שליח חב"ד במומביי, הרב גבריאל הולצברג. הם הגיעו בליווי אנשי זק"א ונפגשו עם הקונסול הישראלי בבניין הקונסוליה, שם קיבלו תידרוך.

לאחר מכן יצאו לפגוש את נכדם, מושי, שהיום חל יום ההולדת שנתיים שלו. הוריו מוחזקים כבני ערובה בבית חב"ד בעיר ומצבם לא ברור. מוישי הוצא אתמול מבית חב"ד עם המטפלת שלו.
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}