י"ח אלול התשפ"ד
21.09.2024

ילד קטן מחכה לתשובה: איפה ההורים שלי?

המטפלת שחולצה עם בנם של השלוחים במומביי: "היו פיצוצים בכל מקום. הילד לא מבין מה קורה". קב"ט השגרירות: "האירוע היה ברובו בקומה השנייה. הילד והעוזרת שהו בקומה הראשונה ולכן הספיקו לצאת"

מוישי הולצברג, בתמונה המופיעה בתיבת המסינג'ר של אביו, הרב גבריאל
מוישי הולצברג, בתמונה המופיעה בתיבת המסינג'ר של אביו, הרב גבריאל

ילד בן שנה וחצי מחכה לתשובה: איפה ההורים שלי? גבריאל הולצברג ורעייתו רבקה, שליחי חב"ד במומביי, נצורים כבני ערובה בבית חב"ד בעיר - שספגה מתקפת טרור קטלנית. בשיחה עם ynet, סיפרה המטפלת סנדרה, שחולצה יחד עם הפעוט מהבית: "הוא שואל כל הזמן על אמא ואבא שלו".

סנדרה, אזרחית מקומית, מתגוררת כעת יחד עם הפעוט אצל קצין הביטחון של הקונסוליה הישראלית במומבאי. "אנחנו נמצאים עכשיו בריאים ושלמים", אמרה. "התינוק בסדר, מצבו טוב אבל אין לי שום מושג לגבי הזוג – לא מסרו לנו שום דבר ואין לנו שום ידיעה על מה שקורה שם.

"בשעות הערב תמיד האמא שלו איתו ומרדימה אותו והוא לא מבין מה קורה", הוסיפה. על רגעי הזוועה בבית חב"ד, סיפרה: "הכל היה נורא, פיצוצים בכל מקום, יריות - הם גם ניסו לירות עליי. אין לי מושג מה קורה שם עכשיו, אני מקווה שהם בסדר".

קודם לכן דווח כי סנדרה העידה שראתה במקום ארבעה בני אדם "חסרי הכרה".

קב"ט השגרירות במומביי, אהוד רז, סיפר ל-ynet: "הילד לא היה נסער, אני לא בטוח מה הוא הבין ומה לא. האירוע התנהל ברובו בקומה השנייה של בית חב"ד. הילד והעוזרת שהו בקומה הראשונה ולכן הספיקו לצאת. בית חב"ד מסורג כולו, החוטפים היו חייבים להיכנס מהכנסיה הראשית".

קישורים:
מקור: YNET
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}