י"ח אלול התשפ"ד
21.09.2024

הורי החטופה וצוות זק"א יצאו להודו

הרב שמעון ויהודית רוזנברג, הורי אשת השליח שנחטפה, יצאו בצהריים להודו, כשהם מלווים בצוות זק"א, איש מד"א וכתב 'בחדרי חרדים'. הגיעו לאיסטנבול במטוס פרטי וממשיכים למומביי • גלריה

משפחת רוזנברג ואיש זק''א לפני ההמראה. צילום: באדיבות פורטל חרדים בסלולר
משפחת רוזנברג ואיש זק''א לפני ההמראה. צילום: באדיבות פורטל חרדים בסלולר

שוחררו חלק מהחטופים בבית חב"ד
שליחי חב"ד במומביי נפגעו במתקפת הטרור
כך ניצלתי מהתופת בבית חב"ד • להאזנה
לפני שנתיים איבדו בן


הרב שמעון ויהודית רוזנברג, הורי אשת השליח הרב גבריאל הולצברג, יצאו היום בצהריים להודו, כשהם מלווים על-ידי אנשי זק"א, חובש בכיר במד"א וכתב 'בחדרי חרדים'. הם הגיעו לאיסטנבול במטוס פרטי ומשם ממשיכים בטיסה ישירה למומביי.

לפני יציאתם לדרך שוחחו ההורים עם קונסולית ישראל בהודו, אורנה שגיב, שעדכנה אותם כי מוישי הועבר לביתו של קצין הביטחון. ההורים נעזרו ברב דוד יצחק גרוסמן ובקרובים נוספים בכדי לקדם את הוצאת הויזה ומציאת הטיסה להודו.

בני הזוג רוזנברג, דקות לפני ההמראה. צילום: באדיבות פורטל חרדים בסלולרצילום: בני הזוג רוזנברג, דקות לפני ההמראה. צילום: באדיבות פורטל חרדים בסלולר
בני הזוג רוזנברג, דקות לפני ההמראה. צילום: באדיבות פורטל חרדים בסלולר

לפני צאתם אמרו: "אנו יוצאים ראשית כדי לקחת את הילד הקטן, משה צבי. ומקווים שנשמע בשורות טובות ונוכל גם לפגוש את ריבקי ובעלה".

אמה של שליחת חב"ד, הרבנית יהודית רוזנברג, סיפרה ל-ynet על התחושות הקשות שמלוות אותה: "אני ברגעים של תפילה וציפייה לגאולה עכשיו, רגעים קשים של אמא. שלשום דיברתי איתה בפעם האחרונה, לא דאגתי, לא היו שום סימנים. מה שקרה היה יכול לקרות בכל מקום. אני חושבת שהבניין היה מאובטח. אני רוצה לנסוע להודו להיות קרובה לנכד, לילדים שלי. אנחנו נמצאים בקשר שוטף עם הוריו של גבי שחיים בארה"ב".


צילום גלריה: יוסי ימפל - דוברות זק"א
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}