י"ח אלול התשפ"ד
21.09.2024

ב'ביקור חולים' חוששים: גיידמאק יפגע בנו

ארקדי גאידמק, הבעלים 'ביקור חולים', פגוע מההפסד הצורב בירושלים ומאשים את עובדי ביה"ח: "הם היו צריכים להביא 10,000 קולות". יו"ר הדירקטוריון, דודי זילברשלג: "יחסיי עם ארקדי מצוינים"

רפואה ופוליטיקה. ביה"ח ביקור חולים
רפואה ופוליטיקה. ביה"ח ביקור חולים

התרסקותו של ארקדי גיידמאק בבחירות לראשות עיריית ירושלים אולי הקלה על הירושלמים, אך מדאיגה מאוד את עובדי בית החולים 'ביקור חולים'. מאז חודש יוני פועל בית החולים ללא מנהל קבוע, והעובדים חוששים כי גם הישארותו של הבעלים והמשקיע בבית החולים עומדת כעת בסימן שאלה.

כזכור, התבטא גיידמאק בחריפות נגד עובדי בית החולים. בראיון שנערך עימו לאחר הבחירות המקומיות אמר ל'מעריב':"אף אחד לא הצביע לי בירושלים. הקולות האלה הם של אנשים שמקבלים ממני הרבה כסף ושאני הצלתי להם את החיים. רק בבית החולים ביקור חולים יש 700 עובדים. זה מקום שהיה בפשיטת רגל. אנשים היו צריכים ללכת הביתה ולחתום אבטלה ואני הצלתי אותם".

השיא היה בהתקפה חריפה וישירה על עובדי המוסד והמטופלים בו: "רק העובדים האלה ובני משפחותיהם היו צריכים להביא עשרת אלפים איש לקלפיות", אמר ארקדי, "ומה עם מאה אלף איש שמקבלים שירות מבית החולים הזה?"

מקור בכיר בבית החולים אומר כי מזה תקופה ארוכה, מאז פיטוריו של המנכ"ל הקודם ברי בר-ציון, דירקטוריון בית החולים לא דן בהוצאת מכרז לתפקיד מנהל בית החולים. לדבריו, בבית החולים שוררת מתיחות בין הבעלים גיאדמק לבין יו"ר הדירקטוריון דודי זילברשלג. הסיבה לכך היא ככל הנראה תמיכתו של זילברשלג במועמד החרדי לראשות עיריית ירושלים, מאיר פרוש, והייעוץ האסטרטגי שהעניק לו.

זילברשלג אומר לעיתונאי ארי גלהר מ'ידיעות ירושלים' "אמנם, נכון שלא החלטנו על הוצאת מכרז לחיפוש מנהל חדש לבית החולים, אבל זה נעשה מתוך החלטה שלנו, מרצון לקדם נושאים אחרים. כמו כן אנחנו מרוצים מתפקודו של המנהל הזמני ד"ר רפאל פולק, שעושה עבודה טובה".

זילברשלג אישר אמנם בחצי-פה כי יחסיו עם גאידמק היו בשפל לפני מספר חודשים בעקבות פיטוריו של בר-ציון, אך לטענתו, מאז הם התאוששו. "כיום היחסים שלנו מצוינים, ואני בקשר טוב איתו", אמר.

מי שכן מודאגת היא יו"ר ועד העובדים רוני עמרם. "אנחנו חוששים בהחלט, כי עדיין לא הוסר הערפל מדבריו של גאידמק, שאמר כי הוא ציפה ליותר קולות גם מעובדי בית החולים. אנחנו לא יודעים מה הוא הולך לעשות, אבל לפחות הוא מחויב לבית החולים על פי הסכם המכר. אני רק מקווה שלא נצטרך להסתמך על ההסכמים הללו".
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 9 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}