י"ח אלול התשפ"ד
21.09.2024

נחנך בית טמבור בבני ברק

טמבור פתחה את בית הקונספט הגדול בישראל בנושא צבע בהשקעה כוללת של כ-4.5 מיליון שקל בשטח של כ-650 מ"ר

נחנך בית טמבור בבני ברק

חברת טמבור פתחה את בית הקונספט הגדול בישראל בנושא צבע בהשקעה כוללת של כ 4.5 מיליון ₪ בשטח של כ 650 מ"ר. פתיחת בית טמבור הינו מהלך משמעותי לחיזוק המנהיגות של טמבור בשוק הצבע הישראלי כחלק מהאסטרטגיה השיווקית של הקבוצה ב- 2008/9. מיכאל דיין, מנכ"ל קבוצת טמבור אמר היום כי טמבור, חברת הצבע המובילה בישראל, שמה לה למטרה להמשיך לפרוץ דרך בשוק הצבע בישראל. הבית הוא יחיד במינו, לעיצוב בצבע ולהצגת מגוון החומרים המשלימים לבנייה.

דיין ציין כי בית טמבור יהווה מקום משיכה לאדריכלים ומעצבים, משפצים ובונים כמו גם חובבי עיצוב המבקשים לקבל ייעוץ בעיצוב הבית, לקבל רעיונות ולראות אלפי דוגמאות לחומרים, גוונים, מרקמים ועיצובים מלאים בצבע, בית קונספט המשלב את ספריית הגוונים הגדולה בישראל.

דיין: "היום זהו יום חג לטמבור, בו אנו מגשימים חלום, חלום של צבע, אנו חוגגים את פתיחת הבית, אשר יספק השראה בעולם הצבע והעיצוב ויתמוך בתהליך קבלת ההחלטות על עיצוב בצבע
של הבית, המשרד או העסק. בית טמבור מגשים את הביטוי שאנו נוהגים להשתמש בו "לגעת בצבע", זהו ביטוי מוחשי לתהליך של השראה בתכנון ובעיצוב בצבע, המספק בין היתר התחדשות, שמחה ואושר לכולנו".

טמבור מציעה כיום את המענה הרחב, המקיף והמקצועי ביותר בתחום חומרי הגמר לבנייה, ובכלל זה צבע, ציפויים מתקדמים וחומרים משלימים. מגוון החומרים והמוצרים של טמבור יוצגו בבית טמבור באופן חדשני ומזמין למישוש והתנסות.

איתן ויצמן, סמנכ"ל השיווק של חברת טמבור אמר כי אסטרטגיית השיווק של החברה בשנת 2008-9 מתמקדת בחיזוק והעצמת המנהיגות של טמבור בשוק הצבע הישראלי. פתיחת בית טמבור מהווה חלק מאסטרטגיה זו. טמבור שמה לה למטרה להוביל את עולם העיצוב בצבע ולאפשר לכל לקוח לחוות את חווית הצבע באופן בלתי אמצעי.

ויצמן ציין כי בין השירותים שניתן יהיה לקבל בבית טמבור: ייעוץ אישי לעיצוב הבית, הכנת מפרט ותוכניות צבע, סדנאות והכשרות לאנשי מקצוע, סדנאות התנסות לחובבי עיצוב ולקוחות פרטיים, דוגמאות גוון ליישום עצמאי בבית ועוד. אדריכלים יוכלו לקבל שירותי יעוץ גוונים גם עבור לקוחותיהם.

מידי עונה תציג טמבור בבית הקונספט החדש את שילוב הגוונים העדכניים לעונה בהתאם לתחזית של חברת הטרנדים הבינלאומית Multi Color Research . הגוונים מוצגים בשש קולקציות ייחודיות המבטאות את סגנון החיים הישראלי.

בית טמבור עוצב ע"י האדריכליות עינת קליין ויעל ליצ'י ממשרד קליין & ליצ'י.
החלל, תוכנן במבנה צר וארוך ונוצל לגובה ע"י הוספת קומת גלריה. הקשר החללי, האקוסטי והפרספקטיבי בין החללים הכפולים יוצר חוויה תלת מימדית של טיול בשטח תצוגה מגוון ואינטראקטיבי למבקר.
חומרי הגמר החדישים לבנייה מבית טמבור ופתרונות התאורה המתוחכמים, יוצרים חלל חדשני ומרתק.

הלקוח הנכנס לבית טמבור יחווה את חווית העיצוב בצבע משלב הרעיון ועד לשלב היישום המלא בבית. אזור הכניסה כולל מייצג חוויתי המשלב צבע ותנועה, אזורים מרשימים נוספים בבית כוללים: עולמות השראה ממשפחות הצבעים המרכזיות, אזור ייעוץ הכולל קיר גוונים ענק, אלפי משטחים ודוגמאות של צבע, חדרים מעוצבים הכוללים מראה מעוצב שלם ועוד.

מסקר שערכה חברת טמבור באמצעות מכון המחקר מידע שיווקי עולה כי 57% מהנשאלים מחפשים ייעוץ בגוונים, לפני שהם מתכוונים לצבוע את ביתם. עוד עולה מהסקר כי הישראלי צובע לפחות חדר אחד בביתו אחת לשלוש שנים (לעומת אחת לשש שנים לפני כ- 5 שנים). החדר הנצבע ביותר בבית הינו הסלון ולאחריו המטבח וחדרי השינה. 61% מעדיפים לצבוע את ביתם בעצמם, ללא עזרתו של איש המקצוע.

בית טמבור – מרכז העיצוב בצבע הגדול בישראל ממוקם ברח' מבצע קדש 56 ב, (מול קניון איילון) בני ברק
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}