י"ח אלול התשפ"ד
21.09.2024

היום בבוקר: גזר דינו של ישראל ולס

בשעה 10 בבוקר תגזור השופטת חנה בן עמי את דינו של ישראל ולס, שהורשע בהריגת בנו. באם יוטל על הנאשם מאסר ממושך, הוא צפוי לערער על גזר הדין לבית המשפט העליון

 

היום (ג) בבוקר תגזור השופטת חנה בן עמי את דינו של ישראל ולס שהורשע בהריגת בנו.

לפני כשנתיים הובהל בנו של ולס לבית החולים כשהוא סובל מחבלות קשות. לאחר מספר ימים נפטר התינוק. המשטרה עצרה לחקירה את האב ישראל, בחשד לגרימת מותו של התינוק. האב טען בחקירתו כי התינוק נשמט לו מהידיים בשוגג.

בעקבות מעצרו התחוללו בירושלים הפגנות קשות למען שחרורו, כאשר הגאב"ד התערב בניסיונות לשחררו, והראב"ד הגר"מ שטרנבוך ביקרו במגרש הרוסים.

במהלך המשפט, שנמשך כשנתיים, העידו לטובת ולס עסקנים ורופאים, ביניהם גם ראש המכון הפתלוגי באבו כביר, הפרופ' יהודה היס.

לפני כארבעה חודשים הרשיעה השופטת את הנאשם בגרימת מות בנו. לפני כשבועיים נשמעו הטיעונים לעונש, כאשר התביעה תובעת כי יוטל על הנאשם מאסר של שנים רבות. מנגד טען סניגורו של ולס, עו"ד אביגדור פלדמן, כי יש להתחשב עם הנאשם בגזר הדין.

לבית המשפט הגיעו רבנים ואנשי ציבור כדי להעיד עדות אופי לטובת הנאשם, ביניהם ראש ישיבת המתמידים הרב גוטפרב, הח"כים לשעבר ישראל אייכלר ומנחם פרוש, וח"כ מאיר פרוש, שאף ספג ביקורת קשה מהתקשורת, על כך שכביכול הוא מגן על רוצחי ילדים.

במהלך המשפט נולד לוולס ילד נוסף, והפרקליטות ביקשה מבית המשפט להוציא את התינוק מחזקת הוריו, בטענה כי הם מסוכנים לילד, אך בית המשפט דחה את הבקשה, וקבע כי הם אינם מסוכנים לתינוק.

כאמור, מחר (ג) בשעה 10 בבוקר, תגזור השופטת את דינו של ולס.

באם יוטל על הנאשם מאסר ממושך, הוא צפוי לערער על גזר הדין לבית המשפט העליון.

תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 12 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}