י"ח אלול התשפ"ד
21.09.2024

ביתר עלית יפה מתמיד

'המועצה לישראל יפה' העניקה השבוע חמישה כוכבי יופי לביתר עלית. ראש העיר, מאיר רובינשטיין: "הציבור החרדי דואג לאיכות הסביבה ולסביבה ירוקה, נאה ונקיה, לא פחות ואולי יותר מכל מגזר אחר בישראל"

רובינשטיין מקבל כוכבי יופי
רובינשטיין מקבל כוכבי יופי

ביתר עילית צועדת בבטחה ובמסורתיות קבועה בדרך יפה ונקייה, וגם השנה היא זכתה בחמישה כוכבי יופי מטעם "המועצה לישראל יפה". כוכבי היופי הוענקו לעירייה, במסגרת התחרות השנתית "קריה יפה בישראל יפה" לשנת 2008, ובכך זוכה ביתר עילית להתהדר מזה מספר שנים ברציפות בתואר "העיר החרדית היפה ביותר".

הזכייה השנה באות ההוקרה הגבוה, הייתה בולטת במיוחד, שכן בשל שנת השמיטה החולפת, צמצמה עיריית ביתר עילית את עבודות הגינון למינימום המותר בהלכה, ועבודות נטיעות ושתילה, במתחמים החדשים שאוכלסו, לא בוצעו כלל.

באירוע חגיגי שנערך ביום שלישי השבוע ברמת גן, במעמד ראשי רשויות מקומיות מכל חלקי הארץ, ציין צוות השיפוט של המועצה לישראל יפה, את מאמציהן ופעילותן של הרשויות המקומיות המטופחות, לשמירה מוקפדת על ניקיון הערים וחזותן.

את "חמשת הכוכבים" של ביתר עילית קיבל בטקס ראש העיר, מאיר רובינשטיין, מידי שר הפנים מר מאיר שטרית ומר אברהם כץ עוז יו"ר המועצה לישראל יפה.

ראש העיר, מאיר רובינשטיין, אמר לאחר קבלת אות ההוקרה, כי "ביתר זכתה בחמשת כוכבי היופי בצדק וביושר, שכן טיפוח הישוב וניקיונו עומדים בדרגת עדיפות גבוהה במיוחד, הן אצל עובדי העירייה והן אצל תושבי המקום, השותפים יחד בשמירה קפדנית על חזותה היפה של עיר התורה, ולכן היה זה צפוי וטבעי שהישוב יזכה באותה ההוקרה. קבלת האות מוכיחה, כי הציבור החרדי דואג לאיכות הסביבה ולסביבה ירוקה, נאה ונקיה, לא פחות ואולי יותר מכל מגזר אחר בישראל". הרב רובינשטיין שיבח את מנכ"ל העירייה, הרב יהודה גרליץ ואת ומנהל אגף שפ"ע הרב מרדכי זיידה ועובדי העירייה על עבודתם המסורה והשקעתם הרבה כדי להגיע לאות הנכסף.
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}