י"ח אלול התשפ"ד
21.09.2024

נגד כולם: גור עם המפד"ל בבית שמש

הציבור החרדי בבית שמש התאחד סביב מועמדותו של משה אבוטבול. גור נזכה מאוחר מידי, והעוגה חולקה. כתגובה, חתמו נציגי גור עם מועמד המפד"ל שלום לרנר.לרנר:"זה שובר שוויון"

  • ב' חשון התשס"ט
שלום לרנר. שובר שויון?
שלום לרנר. שובר שויון?


גור מפתיעה. דין בית שמש כדין ירושלים. עוד אתמול (ד) בצוהריים חשב המועמד משה אבוטבול שגור בכיסו. הקבוצות החרדיות בעיר כבר חתמו איתו. ויועציו אמרו לו שגור לא תפתח עוד מערכה נגד כולם בבית שמש. והם טעו. בגדול. ההצעות המעליבות שהציע אבוטבול לגור, לא סיפקו אותם, והם החליטו: אנחנו חוזרים לחיקו החמים ועתיר הג'ובים של שלום לרנר.

ואכן אמש ,(ד) חתמו ראשי חסידות גור בבית שמש על הסכם לתמיכה במועמדותו של שלום לרנר לראשות העיר. כזכור, בערב הושענא רבא סיכמו הצדדים על מזכר הבנות, שהספיק עם הזמן לעמוד על קרן הצבי. עם חתימת ההסכם הסופי, סוכם כי הרב ישעיהו ארנרייך, שהיה מועמד גור לראשות העיר, והסיר את מועמדותו, והיה מהשושבינים המרכזיים ליציאת ההסכם לפועל בסופו של דבר עם שלום לרנר. בתמורה לכך, אם ייבחר לרנר לראשות העיר, ימונה ארנרייך לסגן ראש העיר וממונה על תיק תכנון ובניה.

"הצטרפות הקבוצות הנוספות לתמיכה במועמדותי היא שובר שוויון", אומר לרנר בסיפוק. "הצטרפות חסידי גור מקנה לי תמיכה נוספת של 5% מהבוחרים על חשבון הרב משה אבוטבול, שיוצרים שוויון בינינו. יותר ויותר אנשים וקבוצות מבקשים להצטרף על בסיס 'ביחד' ולאחר חתימת ההסכם עם גור יש לי יסוד חזק להאמין שלפחות קבוצה גדולה נוספת בדרך להצטרפות", מכריז לרנר.

במטהו של אבוטבול לא מתרגשים מהצטרפות גור ללרנר. הם בטוחים בנצחונם ואומרים:"חבל, שגור הולכת בסופו של דבר עם שלום לרנר. הסכמנו לבוא לקראתם במספר תחומים, למרות שהסקרים מלמדים כי משה אבוטבול לוקח בפער גדול".
.
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}