י"ח אלול התשפ"ד
21.09.2024

הושחתו שלטי פרוש: "הוא רק לחרדים"

שלטי תעמולה של מאיר פרוש הושחתו, המשטרה הגיעה, החרימה מכלי ריסוס - ושיחררה את המשחיתים לדרכם. ב'מטה פרוש' מאשימים את פעילי ברקת: "זו לא הפעם הראשונה". 'מטה ברקת': "שקר גס"

פרוש עם ברקת. המאבק מחריף. צילום:  יוסי שחר
פרוש עם ברקת. המאבק מחריף. צילום: יוסי שחר

במין ריטואל שחוזר על עצמו מידי מערכת בחירות, מושחתים שלטי בחירות ותלונות מוגשות במשטרה. כך קרה גם היום (א) בערב, סביבות השעה 21:30: שלטי בחירות של ח"כ מאיר פרוש שהוצבו על כביש בגין ובאזורים אחרים הושחתו.

ההשחתה נעשתה בידי צעירים, שריססו בעזרת מכלי ספריי כתום את השלטים, והשחיתו אותם. עדי ראיה הזעיקו את המשטרה שהגיעה למקום, עצרה את המשחיתים והחרימה את מכלי הריסוס שהיו ברכבם.

מי שהיה עד ראיה להתרחשויות הוא עמרם יוסף, נכדו של הגר"ע יוסף, שספר לל'בחדרי חרדים': "חזרתי לביתי בשמואל הנביא דרך כביש בגין. לפתע, אני רואה אנשים עם סולמות עומדים ליד שלטי פרוש. לתומי חשבתי שהם מדביקים שלטי תעמולה. אך להפתעתי, אני רואה אותם מרססים על שלטי פרוש 'הוא רק לחרדים'. התקשרתי מיד לפעילי פרוש, ועדכנתי אותם בנעשה. התחלתי במרדף אחרי הרכב המסחרי בו הם נסעו. ליד שכונת מלחה איתרתי אותם, והזעקתי משטרה. השוטרים עשו חיפוש באוטו, ומצאו מיכלי ריסוס וסולמות. למרות הגשת התלונה, והעדות המפורטת הם שוחררו בלא כלום".

יצוין, כי רק בימים האחרונים חתמו המטות של המועמדים על אמנת אי אלימות. אך נראה שחתימות לבד לא עושות את העבודה.

ב'מטה פרוש' מאשימים את פעילי ברקת במעשה, ואומרים שזו התנהגות בריונית שמביישת את המשרה והמועמד.

לאחר הארוע קרא ח"כ פרוש להימנע מכל גילוי של אלימות, לכבד את תושבי העיר ולפעול למיגור כל גילוי של וונדליזם או בריונות.

ממטה ברקת נמסר: "זהו שקר גס. מטה ברקת הוא המטה היחיד אשר שומר על מערכת בחירות חוקית ונקיה. ביום חמישי האחרון הגשנו תלונה למשטרת ישראל בעקבות השחתת כל שלטי החוצות של ברקת על הגשרים בעיר, נזק המוערך בעשרות אלפי שקלים.

"לצערנו, למרות קריאתנו לכל המועמדים לגנות את השחתת השלטים והפרות החוק, טרם נשמע גינוי פומבי לכך, והפעילים אף ממשיכים בתליית שלטים באופן בלתי חוקי. רק היום פורסם כי המועמד ח"כ פרוש צבר שיא שלילי של כ-700 קנסות על תליית שלטים בלתי חוקית (לעומת 200 לגאידמק ו-29 בלבד לברקת). מטה ברקת מגנה את כל מעשי הבריונות וקורא למועמדים האחרים לפעול כחוק ולהורות באופן פומבי לפעיליהם לשמור על החוק".
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 10 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}