כ"ד חשון התשפ"ה
25.11.2024

אתר האינטרנט של פרוש: כל הנתונים

האם קמפיין האינטרנט של פרוש זוכה לחשיפה? 'בחדרי חרדים' מביא את הנתונים. גורם ב'ספין', המלווה את הקמפיין: "התוצאות טובות. האתר זוכה לחשיפה מוגברת על קמפיינים אחרים ברשת"

הקמפיין של פרוש
הקמפיין של פרוש

המועמד לראשות העיר ירושלים, מאיר פרוש, הפונה גם לסקטורים שאינם נמנים על ציבור שומרי תורה ומצוות, פתח לפני למעלה מחודש בלוג ואתר באינטרנט, המלווים את קמפיין הבחירות שלו - צעד שלא נעשה עד היום על-ידי מתמודדים חרדיים.

בעסקונה הפוליטית החרדית נחשבה רשת האינטרנט, לפחות כלפי חוץ, ככלי מאוס, והקמפיינים נוהלו באמצעות העיתונות ושלטי רחוב. פרוש, במהלך חדשני, החליט להיחשף לציבור הרחב באמצעות האינטרנט ובכך לרכך מעט את התדמית המפחידה שיש לו בציבור החילוני.

אבל האם קמפיין אינטרנטי של מועמד חרדי זוכה לחשיפה?

גורם המקורב למשרד הפרסום 'ספין', המלווה את הקמפיין, טוען כי התוצאות טובות מאוד:

מספר כניסות - 38,404 (32,426 יוניקס)

ממוצע צפיה בעמודים - 4.6

זמן ממוצע של מבקר באתר- 2:28 דקות

85% הם גולשים חדשים

אחוז הקלקה על הבאנרים הוא ממוצע גבוה - עומד על 0.22%, כאשר הממוצע בקמפיינים באינטרנט נע בין %0.15%-0.2

מלבד זאת, רבים מן הגולשים מתעניינים בקמפיין עצמו ושואלים שאלות את המועמד, שעונה להם באופן אישי.

מלימוד התוצאות עולה, כי מטה פרוש מייחס חשיבות רבה לקמפיין באינטרנט, ומעניק לו עדיפות ראשונה במעלה, הן מבחינה תקציבית, והן מבחינת ההשקעה בתכנים. מתוך כל אלו שצפו בבאנרים המכוונים לאתר, גלשו עד היום 38 אלף איש. לטענת המקורב למשרד הפירסום, אחוז המתעניינים הוא גבוה ביחס לקמפיינים אחרים באינטרנט.

במטהו של פרוש מגלים שביעות רצון רבה נוכח "הצלחת הקמפיין", כדבריהם.

לגבי הנתונים המתפרסמים כאן, אומרים במטה: "אין הברכה שרויה אלא בדבר הסמוי מן העין". לאמור, לא מאשרים אך גם לא מכחישים.

במטה ברקת אמרו לנו, כי הנתונים על הכניסות לאתר האינטרנט המלווה את מסע הבחירות של ניר ברקת אינם בידיהם ויובאו בימים הקרובים.
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 13 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}