י"ח אלול התשפ"ד
21.09.2024

ניר ברקת צובר תנופה: קיבל תמיכת אביגדור ליברמן

ישראל ביתנו בראשות ח"כ אביגדור ליברמן הודיעה על תמיכתה בניר ברקת בהתמודדותו על ראשות העיר ירושלים. ניר ברקת: "לכבוד הוא לי"

ניר ברקת צובר תנופה: קיבל תמיכת אביגדור ליברמן


יו"ר ישראל ביתנו, ח"כ אביגדור ליברמן, ורשימת ירושלים ביתנו המתמודדת למועצת העיר, הודיעו על תמיכתם בניר ברקת לראשות עיריית ירושלים. הקואליציה הממלכתית שתומכת בברקת מייצגת את כל גווני הקשת הפוליטית בציבוריות הישראלית מתוך הבנה, כי הבחירות המקומיות הקרובות הם הקרב על עתיד ירושלים.

ליברמן ורשימת ירושלים ביתנו תומכים במועמדותו של ברקת ובחזונם המשותף לחזק את ירושלים בירת ישראל, לעצור את ההגירה השלילית ממנה ולהפוך אותה לעיר מובילה בארץ ובעולם ולמרכז כלכלי משגשג.

ח"כ ליברמן אמר: "האחריות לריבונות ישראל בירושלים מוטלת עלינו. לירושלים תחת הנהגתו של ניר ברקת סיכוי לשינוי כיוון אמיתי ולטווח ארוך. יש חשיבות קריטית לכך שנביא פתרונות לבעיות והאתגרים החשובים בפניהם ירושלים ניצבת. ברקת מציג פתרונות לבעיות ולאתגרים אלו: יצירת מקומות עבודה, דיור בר-השגה, חינוך טוב יותר לכולם, ניהול יעיל יותר של העיר ועצירת ההגירה השלילית מהעיר של 17,000 יהודים כל שנה. אני רואה בשילוב הכוחות בין ניר ברקת לרשימת "ירושלים ביתנו" הגשמת הדרך לקידום ירושלים.

ניר ברקת מייצג תקווה ועתיד טוב ויציב לירושלים, בירת ישראל והעם היהודי. בכוחות משותפים ברקת ישמור על ירושלים, יחזק אותה ויבטיח כי מדינת ישראל לעולם לא תוותר על בירתה".

ניר ברקת הודה לאביגדור ליברמן ולנציגיו ברשימת ירושלים ביתנו על תמיכתם, ואמר: "לכבוד הוא לי לקבל את תמיכתם של אביגדור ליברמן ורשימת ירושלים ביתנו. ליברמן הפגין מנהיגות ואומץ בלתי רגיל בהתמודדותו עם האתגרים בפניהם עמד ועמידתו האיתנה למען הערכים בהם הוא מאמין. אני מתכוון להנהיג את המערכה למענה של ירושלים בירת ישראל, לבסס את ריבונותה ולהביא עתיד טוב לתושבי העיר.

"אביגדור ליברמן ואני חולקים תפיסת עולם בה ישראל חייבת להיות חזקה וירושלים חזקה בליבה, אני רואה בליברמן וסיעתו שותפים בבנייתה וחיזוקה של ירושלים".
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 18 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}