י"ח אלול התשפ"ד
21.09.2024

'באבא רוני': מאות פנו 'להירשם' לקבלת ברכה

בערב יום כיפור הציפו מאות איש, בהם ידועי-שם, את הפקס של עו"ד רוני פאלוך, שלאחר הסרת מועמדותו מראשות העיר מודעין עלית, זכה להבטחה מיוחדת מהגראי"ל שטינמן. במשרדו מתכוננים לשנת הצלחה

ברכה מיוחדת. עו"ד פאלוך עם הגראי"ל שטינמן
ברכה מיוחדת. עו"ד פאלוך עם הגראי"ל שטינמן

איש לא חלם כי התוצאה הממשית של יום הגשת הרשימות לבחירות במודיעין עילית תהיה... הגשת 'קוויטלעך' למועמד עו"ד רוני פאלוך.

אבל, עובדה, זה קרה.

כפי שפורסם באתר 'בחדרי חרדים', כאשר נכנס עו"ד פאלוך את בית הגראי"ל שטינמן להודיע על הסרת מועמדותו, בירך אותו ראש הישיבה: "אני ערב לך שכל התפילות שלך ביום הכיפורים יתקיימו".

עו"ד רוני פאלוך הודיע: אני לא רץ

ברכה זו הביאה אל פאלוך מאות אנשים, שבקשו לנצל את ההזדמנות ולצרף את שמותיהם לתפילות יום הכיפורים של פאלוך. "נדהמתי מכמות הפניות", מספר פאלוך ל'בחדרי חרדים'. "מאות אנשים הציפו אותי בפניות, הן אל מכשיר הפקס שבמשרדי והן בהודעות SMS הסלולארי. הילדים שלי ישבו בערב הצום ורשמו את השמות ואת פרוט הבקשות על דפים ארוכים, אותם לקחתי עמי לבית הכנסת. מדובר באנשים רציניים וחשובים, שאם הייתי מפרסם את שמותיהם הייתם מבינים עד כמה לקחו את הברכה ברצינות רבה".

לדבריו, מאז הסיר פאלוך את מועמדותו, חדל הנושא הפוליטי לעניינו. עתה הוא מתכוון לשוב ביתר מרץ אל משרד עו"ד שלו, עם הפנים קדימה, אבל לא בכיוון הפוליטי. במשרדו שותפים גם עו"ד ידועים - מאיר הגר ויוסי אשכנזי, המגבים אותו בנושא לטיגציה אזרחית, נדל"ן ודיני משפחה. פאלוך עוסק בעיקר בדיני תעבורה.

לדבריו, מתוך אמונה שלמה כי ברכותיו של הגראי"ל יחולו על ראשו, תלווה ברכת שמים מיוחדת את עסקי משרדו בשנה הקרובה.
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 9 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}