י"ח אלול התשפ"ד
21.09.2024

"יבורכו המשתדלים שלא יהיו בחירות"

מכתב, החתום בידי הגראי"ל שטיינמן, כשאליו מצטרף גם הגרי"ש אלישיב, קורא לתושבי מודיעין עלית: "אל תעשו רשימה נפרדת לראשות העיר. לא מרויחים כלום מבחירות" • פרסום ראשון ובלעדי

"יבורכו המשתדלים שלא יהיו בחירות"

התפוצצה פגישת גוטרמן-בנשעיה

מי שאמר "בחירות במודיעין עלית"... שיקום!

בסיומו של יום פוליטי קשה במודיעין עילית הונחתה 'פצצה' בדמותו של מכתב, החתום בידי הגראי"ל שטיינמן, כשאליו מצטרף בחתימתו גם הגרי"ש אלישיב.

"לכ' תושבי מודיעין עילית [קרית ספר] שלו' וברכה. הנה ידוע שבכל בחירות נכשלים בעבירות של לשה"ר מחלוקת והלבנת פנים, ויבורכו כל אלה שמשתדלים שלא יהי' בחירות וגם לא מרויחים כלום מבחירות.ונא אחים אל תריבו ולא תעשו רשימה נפרדת לא לראשות העיר ולא, שבזה הוא עושה נגד אבינו שבשמים.ויה"ר שאך שלו' ישמע בגבול ישראל ונזכה בזכות האחדות להגאל במהרה בימינו. א.ס".

על החתום: "כוח"ט אהרן יהודה לייב שטיינמן

הנני מצטרף לנ"ל יוסף שלום אלישיב".

יצויין כי קיים הבדל בין המכתב המקורי בכתב היד, בו נכתב "לא לראשות ולא" מבלי לציין את המילה "מועצה" לבין התרגום.


קדם למכתב יום סוער, במהלכו נלקחו ספרי החתימות של המועמד לראשות העיר יעקב פלדמן. החשד נפל על שני בחורי ישיבה שנטלו את הספרים כביכול בכדי לסייע בהחתמת בחורים נוספים מחבריהם אך מיאנו להשיב את הרכוש לבעליו בתואנות שונות.

מודיעין עילית: המועמדים מגיבים על המכתב

בצר לו פנה פלדמן אל המרא דאתרא, הרב מאיר קסלר. בשיחה ל'בחדרי חרדים' סיפר פלדמן: "הרב הסביר לי כי טובת העיר היא להריץ את גוטרמן לראשות וכי רק הוא יכול להתמודד עם הקשיים הרבים הכרוכים בניהול המקום".

תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 9 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}