י"ח אלול התשפ"ד
21.09.2024

שעת ה-ש' מתקרבת: החלה הגשת הרשימות

על פי חוק הבחירות לרשויות המקומיות, יתקיימו טקסי הגשת הרשימות היום (ב) בין השעות 9 ל-11 בבוקר, ומחר (ג) בין השעות 15:00 ל-21:00. הרשימות החדשות ינסו לתפוס אותיות שיסמנו את רשימתם

שעת ה-ש' מתקרבת: החלה הגשת הרשימות

על פי חוק הבחירות לרשויות המקומיות, יתקיימו טקסי הגשת הרשימות לפקידי הבחירות, היום (ב) בין השעות 9 ל-11 בבוקר, ומחר (ג) בין השעות 15:00 ל-21:00 בערב.

בחצרות הרבנים ובמשרדי הפוליטיקאים נערכים לקרב המאסף שיתקיים הלילה ומחר, בו ישתמשו בעיקר בנשק האיומים, יקימו בריתות הזויות, יפרו בריתות והבטחות, יהפכו ויטחנו כל סיטואציה מכל צדדיה הלוך ושוב, ויבחנו כל קונסטלציה פוליטית אפשרית ובלתי אפשרית.

ובמלחמה כמו במלחמה, כל האמצעים כשרים: דיס אינפורמציה, ספינים, מקורבים, קשרים, דיני תורה ובג"צים, כאשר כל העת כל מועמד או חצר שומר לעצמו למקרה חירום, את "נשק יום הדין", ומנפנף בטפסים וחתימות להתמודדות נפרדת. במקביל, ייכתבו מאות טיוטות של הסכמים מסובכים חוצי מפלגות ומחוזות, הכוללים כל קונסטלציה פוליטית אפשרית ובלתי אפשרית לעשור הקרוב, הסכמי רוטציה מסובכים, הבטחות להקצאות של מגרשים, תפקידים לאנ"ש, ועוד שלל כופתאות.

בכל הריכוזים החרדיים כוססים ציפרנים ומכינים רשימות חירום לקראת "שעת האפס". ראשונים בתור להגשת הרשימות יעמדו הרשימות החדשות, דוגמת חיים מילר בירושלים, ו'טוב' בבית שמש, אשר ינסו לתפוס את האותיות אשר יסמנו את רשימתם, בשיטת כל הקודם זוכה.

בהמשך התור ישתרכו הרשימות הוותיקות, שעל פי חוק נשמרות להם האותיות אשר שמשו אותם בבחירות הקודמות. וכמיטב המסורת, את המצעד יסגרו רשימות 'יהדות התורה" בכל אתר ואתר, אשר יגישו את רשימת המועמדים ברגע האחרון ממש.
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}