י"ח אלול התשפ"ד
21.09.2024

נפרץ מטה יהדות התורה בטבריה

מי שחיפש מעט צבע ללחייה הבלתי סוערות של מערכת הבחירות המקומיות קיבל אותו דווקא בעיר הצפונית השקטה טבריה: הפריצה במטה יהדות התורה פותחת את מערכת הבחירות בחריקה צורמנית

פריצה. צילום אילוסטרציה
פריצה. צילום אילוסטרציה

אם מערכת הבחירות המקומיות הייתה נראית שקטה מדי, ואם נדמה היה למישהו כי הדילים האמיתיים נסגרים בחדרי חדרים של העסקנים והפעילים, הרי שהעיר הצפונית טבריה מצליחה הפעם להפתיע.

בסוף השבוע נפרץ מטה יהדות התורה בעיר, והרוחות מאז סוערות. איש אינו מטיל, חלילה, את החשד במפלגה היריבה, אולם עצם הפריצה היוותה אש, שפתחה באופן לא מחמיא את מערכת הבחירות בעיר המנומנמת בימים כתיקונם. הוגשה תלונה למשטרה, חקירה נפתחה, והתקווה היא כי יימצאו האשמים.

חשוב לציין כי כמעט במקביל הושחת גם מטה הבחירות של הליכוד שבשיכון ד', כך שמרבית הסיכויים הם שידם של פרחחים בדבר, מבלי שיהיה לפריצה כל קשר לתחרות בין מפלגות.

בשיחה עם 'בחדרי חרדים', מקפיד הרב פנחס ועקנין, יו"ר אגודת ישראל בטבריה, שלא להטיל חשד באיש. "אנו מתייעצים על כל צעד ושעל עם המרא דאתרא, הרב אברהם דב אוירבעך, ואף אמש נכנסנו אל ביתו כדי לשאול את פיו בדבר הדרך להצגת מקרה הפריצה האחרון. 'אסור חלילה להטיל את החשד על איש, שהרי איך אפשר לומר דבר שאיננו יודעים אותו בוודאות?!' – דברי הרב".

היהדות החרדית בטבריה הולכת אל הקלפי, זו הפעם השניה, בשני ראשים: ש"ס-דגל התורה מן הצד האחד ואגודת ישראל מן העבר השני. "בפעם הקודמת קיבלה ש"ס-דגל 2 מנדטים ואנחנו – 1, הפעם אנחנו מתכוונים להפתיע ובגדול", אומר הרב ועקנין.

"עדיין לא עדכנו המזכירות את נתוני המצביעים על המחשב, וכל עוד החומר נמצא בניירת לא נגרם נזק של ממש מן הגניבה. נלקח הכונן ועליו כמובן הדיסק, וכן הושחת המקום, אבל ב"ה לא נגרם נזק ממשי מבחינת הנתונים", הוא מסכם.

שוב הוכח כי צודקים מנהלי הבחירות 'מן הדור הקודם' כשהם מביטים בעין חשדנית במחשבי הדור החדש ומסרבים בתוקף להעביר במחי עכבר את הנתונים הסודיים למוחו של מחשב.
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}