י"ח אלול התשפ"ד
21.09.2024

החרדים מחליפים ראש עיר באשדוד

ראשי יהדות התורה באשדוד חתמו על תמיכה בד"ר יחיאל לסרי, איש שומר מצוות, בהתמודדות על ראשות העיר. המהלך יוביל, לראשונה מזה 40 שנה, חילופי גברי בכס ראשות העיר

מחליפים ראש עיר. השלטים של לסרי
מחליפים ראש עיר. השלטים של לסרי

בעקבות חתימת ראשי יהדות התורה באשדוד עם יחיאל לסרי, על תמיכה בו לראשות העיר, מסתמן חילופי גברי בכס ראשות העיר באשדוד, לראשונה מזה ארבעים שנה.

לפי סקרים שהוזמנו על-ידי המועמדים לראשות העיר, הסתמן כי הציבור החרדי הוא זה שיקבע בקולותיו מי יהיה ראש העיר הבא של אשדוד.

כבר במערכת הבחירות הקודמות הציג מר יחיאל לסרי, איש שומר מצוות, את מועמדותו לראשות העיר. סיעת ש"ס תמכה בו, ואילו יהדות התורה קיבלה באותה עת החלטה לתמוך בראש העיר המכהן מר צבי צילקר - והותירה אותו על כסאו.

כאמור, בימים אלו חתמה יהדות התורה הסכם עם יחיאל לסרי, הסכם שככל הנראה סתם את הגולל על תקופת כהונתו רבת השנים של צילקר.

באגודת ישראל תולים תקוות רבות בלסרי, שיקדיש מחשבה ורצון להקל על מצוקת הדיור החרדית באשדוד, ויקצה עתודות קרקע נוספות בעיר לבניה לציבור החרדי, לאחר שברובעים החרדים הקיימים הסתיימו מזמן עתודות הקרקע הפנויות, ומחירי השכירות והקניה בעיר הרקיעו לגבהים בלתי סבירים.

העיר אשדוד שמכוסה בשלטים "מחליפים ראש עיר" עם תמונתו של ד"ר יחיאל לסרי, אכן הולכת ככל הנראה לשנות את פניה.

מחלון לשכתו המפוארת של ראש העיר אשדוד, במרומי בניין העירייה, ישקיף בעוד חודש וחצי אל עבר היאכטות העוגנות במרינה, איש העונה לשם יחיאל לסרי. ואולי יהיה גם הוא זה שישלים את פיתוחה המובטח של המרינה, תוכנית פיתוח מדהימה וייחודית בישראל שמשום מה נתקעה בשנתיים האחרונות.
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}