י"ח אלול התשפ"ד
21.09.2024

נחנכה מחלקת החתנים של 'ס. לורנסו'

"חליפה לפי טעמך". זהו החידוש האחרון של רשת החנויות "ס. לורנסו". המעצב: נועם שמגר. הרשת פתחה מחלקת חתנים חדשה בירושלים. בפתיחה נכחו הרב לייזרזון, יהודה משי זהב ואישי ציבור נוספים

הרב לייזרזון בקביעת המזוזה
הרב לייזרזון בקביעת המזוזה

במעמד רבנים, אישי ציבור, ועשרות מנהלי ת"תים בישיבות השונות, נחנכה מחלקת החתנים החדשה של חברת ס. לורנסו, שמתווה מהפך בתחום החליפות וזוכה לביקוש רב בקרב תלמידי הישיבות.

מדובר ביזמה חדשה שזכתה לשם "חליפה לפי טעמך". זהו החידוש האחרון של רשת החנויות "ס. לורנסו" שבשיתוף עם המעצב נועם שמגר פתחו מחלקה מיוחדת התופרת במיוחד בשבילך הלקוח את החליפה מהבד אותו אתה רוצה, בצבע בו אתה מעוניין ובגזרה שאותה תמיד רצית.

ס. לורנסו הינה רשת ייחודית בתחום האופנה והביגוד ששמה דגש רב על איכות ושמירת קו אופנתי. לקוחות הרשת מציינים את החידושים המיוחדים והמפתיעים שהרשת בולטת בהם כמו גם את איכות הבגד שהיא ברמות המקובלות ברשתות בינלאומיות. כך, כמי שאמונים ומקפידים על טובת הלקוחות דאגו אנשי "ס. לורנסו" שהחליפות הנמכרות יהיו קלילות ונוחות

חנוכת מחלקת החתנים החדשה, בחנות החברה ברחוב יחזקאל בירושלים, לוותה בקביעת מזוזה על ידי הרב אברהם יוסף לייזרזון יו"ר החינוך העצמאי, ונכחו בה אישים שונים ובהם ר' שלמה רוזשטיין חבר מועצת עיריית ירושלים, ר' יעקב וולנשטיין חבר מועצת מודיעין עילית ור' יהודה משי זהב יו"ר זק"א.

בדברים שנשא בפני הנוכחים אמר שלומי סבן מנכ"ל ס. לורנסו: "מטרתי ב'חליפה לפי טעמך' היא להקפיד שכל שלבי תפירת החליפה יהיו לפי רצון הלקוח החל מבחירת הבדים ועד לשלבי התפירה". הוא ציין כי התפירה עצמה מלווה בבקרת איכות בכל שלביה על מנת להוציא תחת ידינו את החליפה המושלמת בדיוק לפי רצונו של הלקוח.

ר' מתי בן דוד יו"ר ארגון תתעל"ה, המאגד ופועל מטעם הת"תים של עולם הישיבות, ציין בדברי הברכה שנשא כי רשת ס. לורנזו, בראשות שלומי סבן, הייתה מהחלוצות שהעניקו הנחות משמעותיות לתלמידי הישיבות ונענתה לכל פניה לסייע לתלמידי ישיבות. כאות הוקרה לכך הגיעו עשרות מנהלי ת"תים להשתתף בחנוכת המחלקה החדשה.
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}