י"ח אלול התשפ"ד
21.09.2024

שוויץ: החב"דניקים פעלו והישראלים שוחררו

המקרה החל לפני כשבועיים: צעיר וצעירה ישראלים נעצרו בגבול איטליה-שוויץ כשברשותם סמים. לאחר פעילות של עו"ד מרדכי ציבין הם שוחררו בערבות, לא לפני ששליח חב"ד בלוגאנו גייס את הכסף

מתיר אסורים. עו"ד ציבין בברזיל עם השליח המקומי הרב בגון, בביקור אצל עצירים ישראלים
מתיר אסורים. עו"ד ציבין בברזיל עם השליח המקומי הרב בגון, בביקור אצל עצירים ישראלים

צעיר וצעירה ישראליים שוחררו היום (ה) ממעצר בשוויץ והורשו לעזוב את המדינה לאחר פעילות נרחבת של עורך הדין מרדכי ציבין ושליח חב"ד בלוגאנו.

הפרשה החלה לפני כשבועיים, אז נעצרו הצעירים בגבול שוויץ-איטליה כשברשותם נמצאו סמים. בני המשפחה של השניים פנו לעו"ד ציבין, המתמחה בטיפול בעצורים ברחבי העולם, על מנת שייקח על עצמו את התיק.

הוא יצא לשוויץ באופן מיידי על מנת לייצג את הצעירים. בתוך זמן קצר הוא הביא להחלטה על שחרורם בערבות. אולם בשלב זה נוצרה בעיה, שכן נדרש סכום כסף רב שלא היה באפשרות המשפחות לגייסו.

מרדכי ציבין, חסיד חב"ד בעצמו, פנה לשליח חב"ד בלוגנו, הרב יעקב קנטור, שפעל במהירות וגייס את הסכום הנדרש לשחרור. כאמור, היום שוחררו השניים, והם עושים את דרכם לישראל.

עורך הדין ציבין אמר ל'בחדרי חרדים' כי ללא סיועו הכספי והתגייסותו של הרב קנטור, העניין לא היה מסתיים כפי שהסתיים. "עם שלוחים כאלו, מי צריך בכלל עורכי דין", סיכם עורך הדין בהומור.
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 8 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}