י"ח אלול התשפ"ד
21.09.2024

'קידישיק' במיתוג חדש: כבר לא מוצרים יקרים

"קידישיק לכל משפחה" וזה "רק נראה יקר" הם המוטיבים החדשים שיוליכו לקראת המיתוג מחדש של 'קידישיק', באמצעות 'גל אורן' • פרסום ראשון של התכנית החדשה • בקרוב ייחשף גם הסלוגן

'קידישיק'  במיתוג חדש: כבר לא מוצרים יקרים

במשך מספר שבועות הם נערכים למהלך החדש, בינתיים בחרו לשמור עליו תחת ערפל ועדיין לא שחררו לאוויר העולם את התוכנית המלאה.

עכשיו, לאחר ש'בחדרי חרדים' פרסם קטעים (שהודלפו), הם נאלצים לחשוף חלקים מהתוכנית.

"לשם ביצוע המהלך המקיף בחרנו ב'גל אורן' שיוביל אותנו בפעילות התקשורתית והאסטרטגית לשנים הבאות", אומר זאב זיילר, ומודה ל'מקאן אריקסון' "על תרומתם החשובה לחברה עד לאחרונה. 'גל אורן' ידועים כמשרד המטפל בחברות גדולות ומובילות במשק הישראלי, וזה חשוב לנו כחלק מהחשיבה החדשה וההיערכות להתפתחות העתידית של הרשת, תוך המשך הובלת שוק בגדי הילדים במגזר החרדי והדתי".

מעיון מעמיק בתכנים ובתוכניות האסטרטגיות עולה, כי לדעת מעצבי מדיניות הפרסום החדשה נתפסה עד היום 'קידישיק' כחנות יקרה, אבל מהיום – לא עוד. "לכל משפחה מגיע קידישיק", הם מכריזים. "לא עוד מוצרים יקרים".

יוקרה? – כן. בכל חנות תוצגנה קולקציות מגוונות, חלקן עממיות וחלקן יוקרתיות יותר, המחירים יהיו בהתאם. בתחתית השורה תוכל כל אם למצוא בחנות בדיוק את מה שרצתה, ובדיוק במחיר אליו התכוונה.

"'קידישיק' תמשיך להביא לצרכן החרדי אופנה חדשנית, המותאמת לאופיו ולצרכיו הייחודיים", הם מבטיחים מחד. מאידך, מדברים על אימוץ של מדיניות מחירים שונה וממוקדת: "מגוון בגדי ילדים ליום יום במסגרת שווה לכל כיס, לצד מערך מחירים מיוחד לקולקציות הנוספות על פי מדרג מובנה".

מי ששמע על רשת h&o יוכל להבין במה מדובר. המוטו של "רק נראה יקר", יוביל גם פה.

ועל משקל "מחשב לכל ילד", מהיום: "קידישיק לכל משפחה".
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}