י"ח אלול התשפ"ד
21.09.2024

מתמודד חדש במודיעין עילית: עו"ד רוני פאלוך

לאחר ערפל מתוכנן מצד אגו"י, ולאחר שנחמן בנשעיה פטר ב'עדיין לא ידוע' את הפונים אליו, יורה עו"ד רוני פאלוך פצצה: "אני רץ לראשות העיר. אני מקובל על הליטאים, הספרדים והחסידים" • פרסום ראשון

רוני פאלוך
רוני פאלוך

עד לשעות אחר הצהרים שמרה אגודת ישראל על ערפל בכל הקשור לצעדיה המתוכננים במודיעין עילית. שאלות הכתבים נגעו בדרך-כלל לריצתו הצפויה של נחמן בנשעיה, חבר העירייה ואיש ציבור מוכר בעיר, אך איש לא חלם כי המועמד יגיע מכיוון בלתי צפוי.

הערב יורה רוני פאלוך, עו"ד ובנה של אשת התקשורת ויועצת ראש הממשלה לשעבר רבקה פאלוך, את הפצצה: אני רץ לראשות העיר מודיעין עלית!

באופן רשמי אומר פאלוך ל'בחדרי חרדים', כי אכן פנו אליו מספר גורמים רציניים, בעלי השפעה, הנמנים על חוגים שונים בעיר שאינם שבעי רצון מהמצב הנוכחי. "איני נמנה על גורמים פוליטיים ואין לי כל שאיפות פוליטיות, הקמתי עם שותפי בסייעתא משרד עו"ד משגשג, אני נמצא בעולם העסקים ונח לי כך להישאר אדם פרטי", הוא אומר מחד. מאידך, הוא מאשר כי בימים הקרובים ישאל בעצת גדולי ישראל שליט"א מכל החוגים ועל פי ברכתם והכוונתם יפעל. "עצם העובדה שאני מקובל ואמון גם על הליטאים, הספרדים והחסידים מחמיאה לי, ואחליט סופית בימים הקרובים".

מעבר לתגובה הרשמית, מקורביו מדברים על כך כי הצעד "סופי", וכי עד לתאריך ג' תשרי הוא מתעתד להעביר את כתובתו למקום.

למען האמת, הוא מתכנן לרוץ על המשבצת הליטאית, לא רק החסידית. "אין במודיעין עילית חסידי גור, אבל כמו שגוטרמן חסיד אלכסנדר והוא נציג של דגל התורה, כך יהיה גם עם פאלוך", אומרים המקורבים.

למה לא בנשעיה? – ובכן, נראה כי סיכוייו של האחרון טובים פחות מסיכוייו של פאלוך, כפי שהוחלט בפרס 2. גם חסיד גור, גם איש שלומי אמונים, לכאורה הכול טוב.

מקורבי גוטרמן מגיבים, למען האמת, בהפתעה גמורה. איש מהם לא ציפה למהלך הזה, ועדיין לא הוצאה הניירת כדי לחשב את החשבונות. על פניו, לאיש אין סיכוי לגבור על ראש העיר המכהן, אולם בפוליטיקה, לעולם אי-אפשר לדעת.

"גוטרמן מעולם לא מנע בחירות בעיר", אומרים מקורביו, ומנסים להזים את השמועות בדבר חוסר רצונו של גוטרמן בבחירות. "אדרבה, הוא מקבל כל מועמד שיתמודד מולו".

בקולם נשמעת השלמה עם המצב החדש. אין זה סוד כי גוטרמן ניסה למנוע את הבחירות, גם פגישתו עם רב העיר לא נועדה אלא למטרה זו. קשה לומר כי החשש מפני כשלון הוא זה שנשף בעורפו. לא צריך להיות פרשן מנוסה כדי להכיר את המפה הפוליטית בעיר ולדעת כי רוב מובטח מונח בכיסו.

אבל אם אפשר בלי מערכת בחירות סוערת ואולי גם מלוכלכת, אז למה שלא לוותר עליה?
רוצים בכוח? לוקחים חוברות? מציגים מועמדות? יש מתמודדים? נלך לבחירות, בשמחה.

אילו שאל את פינו (והוא לא שאל) רק טובתו היא ריצה לבחירות. אדרבה, תמיד טוב יותר להופיע בפני הציבור, ואפילו בפני אישי ממשלה כאלו ואחרים, כשאתה עומד בתפקיד בזכות ולא בחסד.
בחירות הן הצורך של כל ראש עיר. הן תעודת כניסה חשובה לתפקיד.

אז בחירות הן כנראה דבר בלתי נמנע בכל הקשור למודיעין עילית, העיר שלא ידעה בחירות מימיה. לא נותר אלא לצפות ולראות אלו מועמדים חדשים/מוכרים/בלתי מוכרים/תושבים/שאינם תושבים יזמנו עבורנו הימים הבאים...
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 29 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}