י"ח אלול התשפ"ד
21.09.2024

פוענח רצח הרבנית; השודד "היה רעב"

"לא היה לי אוכל לילדים", זה התירוץ של נוריאל פרדיין, החשוד ברצח הרבנית ציונה סאמין, למעשה הזוועה. פרדיין וחשוד נוסף, איגור קיגלמן, נעצרו לפני כחודש ובחקירתם קשרו עצמם לרצח

נכפתה ונפטרה. הרבנית סאמין ז"ל
נכפתה ונפטרה. הרבנית סאמין ז"ל

נלכדו רוצחי הרבנית ציונה סאמין. היום (א) הותר לפרסום כי נעצרו שני חשודים במעשה הזוועה. נוריאל פרדיין בן 41 מאשקלון, ואיגור קיגלמן, בן 27 מבת ים נעצרו לפני כחודש ובחקירתם קשרו את עצמם למעשה הרצח. פרדיין טוען כי עשה את המעשה כיוון שהיה רעב.


אשקלון: חרדית נרצחה במהלך שוד
בית המשפט: לנתח את גופת הרבנית
מהומות בירושלים, בני ברק ואבו-כביר; 9 עצורים וכ-10 פצועים
"הרב עובדיה לקח את המקרה באופן קשה"
בג"ץ: גופת הרבנית שנרצחה לא תנותח


"לא היה לי אוכל לילדים. מצבי הכלכלי היה גרוע מאוד ולכן החלטתי לבצע את השוד", סיפר החשוד בחקירתו. לדבריו, הוא חדר לבית הרב משום שסבר שימצא שם כסף. הוא קשר את הרבנית ושם על פיה דבק. לאחר שהסתובב בדירה בחיפוש אחרי כלי כסף וזהב הוא שם לב לכך שהיא איבדה את הכרתה.

על פי דברי פרדיין, כשראה את הרבנית מחוסרת הכרה, הוא הוריד את הדבק מפיה, הביא לה כוס מים וניסה לבצע בה החייאה. משראה שניסיונותיו עולים בתוהו, נמלט מהדירה. במהלך השוד הוא מצא בבית 21 שקלים וכמה שרשראות דמויות זהב.

איגור קיגלמן חשוד אף הוא בקשר לרצח, אך באופן שעדיין לא הוברר. סנ"צ גבי דוליצקי, שריכז את החקירה, סיפר לגביו: "אחרי כמעט שבועיים במעצר, קיגלמן קשר את עצמו בחקירה לאירוע ויש לנו ראיות וסיבות להניח שגם הוא היה מעורב ברצח. אנו מתכוונים להעביר את החומר לפרקליטות בימים הקרובים, כדי שתגיש נגדם כתב אישום".

בעלה של הרבנית ציונה סאמין ז"ל הוא הרב יוסף סאמין, רב העדה התימנית באשקלון. דבר הרצח הותיר בהלם את בני הקהילה המקומית והיהדות החרדית בכלל. האירוע זכה לפרסום נרחב בשל המאבק שהתרחש סביב רצון המשטרה לנתח את הגופה. לאחר מאבק משפטי ממושך, המשטרה ויתרה על הדרישה והרבנית נקברה.
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}