י"ח אלול התשפ"ד
21.09.2024

בני ברק: יוצבו 'פמוטים' בגן ורשא

המיזם תוכנן על ידי עיריית בני ברק. הפמוטים, שיהיו עשויים מתכת בגוון כסוף, יתנשאו לגובה 12 מטר . בקצותיהם יותקנו מנורות שלהבת. בנוסף, כל פמוט יכלול שעון ולוח מידע אלקטרוני

מיזם חדשני. הפמוטים שיוצבו (עיבוד מחשב)
מיזם חדשני. הפמוטים שיוצבו (עיבוד מחשב)

עיריית בני-ברק מתכוונת להקים בקרוב, ביזמת ראש העיר ישכר פרנקנטל, אלמנט סביבתי הבנוי משני פמוטים שיתנשאו לגובה של 12 מטר כל אחד, במרכזה של העיר, באזור גן ורשא, וזאת כדי להדגיש את צביונה הייחודי של העיר, המחייב מוטיב אמנותי ההולם צביון זה.

בהתאם לתכנית האלמנט שימוקם בלב העיר, יחייב התייחסות ויזואלית מוקפדת ומתחשב באופי העיר ובמאפיינים יהודיים מסורתיים, כשהתכנון והביצוע יהיו על-חשבון הזוכה ובאחריותו. בתמורה להקמת הפמוטים יוטבעו שמו וסימנו המסחרי של הזוכה ע"ג כל אחד מהפמוטים ויוצב שילוט בחזית הכניסה לגן שבו יצוינו פרטי התורם.

בחירת ההצעה תורכב משלושה קריטריונים מרכזיים – התאמה לאופייה המיוחד של העיר, מקוריות ואיכות וקלות ופשטות בתחזוקת הפמוטים. ההצעה תיבחר בשיתוף צוות מקצועי.

הפמוטים,שיתנשאו לגובה של 12 מטר, יהיו עשויים ממתכת בגוון מטאלי כסוף, שיכללו מנורות שלהבת בקצותיהם, שעון בכל פמוט ולוח מידע אלקטרוני. כל החומרים יעמדו בתקן מחייב ובתכנית באישור מהנדס קונסטרוקציה, לצורך הבטחת יציבות המבנה.
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 14 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}