י"ח אלול התשפ"ד
21.09.2024

בעקבות אשכול בפורום: בזק מתנצלת

אשכול שנפתח בפורום 'בחדרי חרדים' הקפיץ את ראשי 'בזק'. באשכול עלו טענות על כך שבאזורים מסוימים בירושלים ישנם שיבושים בקווי הטלפון של החברה. בזק מגיבה: מדובר בשדרוג ואנו מתנצלים

התנצלו. חברת בזק
התנצלו. חברת בזק

תלונות גולשים בפורום 'בחדרי חרדים' הגיעו לראשי חברת 'בזק'. באשכול שנפתח בפורום ביום ה' האחרון (4.09.08), הועלו תלונות קשות על בעיות טכניות בקווי בזק באזור השכונות גאולה ומקור ברוך. 'בזק' מתנצלת ומגיבה: " בזק מבצעת בימים אלו שדרוג משמעותי וחשוב ביותר במהלכו נוצרים תקלות".

תחת הכותרת "בזק "הופכים עולמות" בשבילך, שערורייה", כתב הגולש 'מידלומר': "פנה אלי חבר עם תקלה חמורה של החלפת מספרים בבזק. ביום ג 'שעבר ללא הודעה מוקדמת הוחלף מס' הטלפון במס' אחר של דייר באותו הרחוב, פירושו של דבר: השיחות הנכנסות הם של האחר והשיחות היוצאות על חשבון האחר כמובן שאצל האחר המצב הפוך בדיוק.

"בפניות לבזק הובטח שהתקלה תתוקן תוך שעתיים בפועל כבר כמעט שבועיים והתקלה עוד לא תוקנה. בבזק טוענים שמדובר בבעיה מורכבת בכל השכונה. האם ידוע לאי מי על תקלה זו במערכת בזק בשכונות גאולה, כרם אברהם, מקור ברוך?!".

הגולש סיים את תלונתו במילים: "לדעתי אם הבעיה אכן כללית, צריך להתארגן לתביעה ייצוגית, זאת אם לא ייעשה משהו מיידי בנדון".

בעקבות הדיון בפורום. המכתב שנשלח למערכת צילום: בעקבות הדיון בפורום. המכתב שנשלח למערכת
בעקבות הדיון בפורום. המכתב שנשלח למערכת 'בחדרי חרדים'

חברים נוספים בפורום הודיעו גם כן על היתקלות בתקלה. הגולש 'msניק' סיפר: "בשיחה עם חברי עכשיו, אמרתי לו שפרסמתי זאת, והוא הוסיף לי עוד סיפור. אמא שלו גם גרה באזור. באחד מימי שבוע האחרון היו כמה שעות שלא משנה לאן היא התקשרה, היא שמעה צליל תפוס, וכן מי שהתקשר אליה שמע צליל תפוס.

"באין ברירה היא ירדה לטלפון הציבורי, וגילתה תור קטן של שכנות שגם אצלן הקו תפוס. בשיחה עם בזק למחרת נאמר כי הייתה תקלה.. בימים אלו כבר כמעט ניגשה לקנות טלפון חדש, לאחר שבקושי שומעים בו. בחמות (באותו רחוב) שאלו אותה אם זה בגלל הרעשים, כשהגיבה בחיוב, אמר לה המוכר שהבעיה היא בקווי בזק באזור, ולא במכשיר".

לאור התלונות, ביצעו בחברת 'בזק' בדיקה, בה התגלה כי הן מוצדקות לחלוטין. הגולש 'מידלומר' הגיב שוב באשכול היום (א) בצהריים, ועידכן: "בשעה טובה, התקלה של החבר סודרה (לא מעט בגלל אשכול זה), כולל פיצוי מסויים".

בזק ביקשה למסור את הדברים הבאים: "הופנו לתשומת ליבנו התלונות שעלו בפורום המרכזי והחשוב בחיי הקהילה החרדית, 'בחדרי חרדים'. בעקבות זאת החלטנו לענות באופן נקודתי לתלונות. בזק מבצעת בימים אלו שדרוג משמעותי וחשוב ביותר, שאינו חלק מתהליך העבודה הרגיל במרכזיית רוממה שבירושלים. השדרוג מקפיץ את המרכזייה לטכנולוגיה מתקדמת ביותר, לטובת כל לקוחותיה.

"לצערנו, במהלך השדרוג נוצרות באופן טבעי מספר תקלות, ועל כך אנו מתנצלים. בזק פועלת ללא לאות ובמהירות האפשרית כדי לפתור את כל התקלות, לשביעות רצון הלקוחות ובטוחה כי בסוף התהליך כלל הלקוחות יהיו שבעי רצון מהשדרוג".
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 16 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}