י"ח אלול התשפ"ד
21.09.2024

החרדים - צרכן מס' 1 של התחבורה הציבורית

כך אמר דרור גונן, סגן מנהל אגף תחבורה ציבורית במשרד התחבורה. "המגזר החרדי נמצא בראש סדר העדיפות שלנו", הודיע. ראש עיריית ביתר ביקש עוד אוטובוסים ממוגנים, משרד התחבורה הבטיח

מס' 1. רובינשטיין וגנון בישיבה קודמת
מס' 1. רובינשטיין וגנון בישיבה קודמת

"המגזר החרדי נמצא בראש סדר העדיפות ובטיפול מיוחד של משרד התחבורה בהיותו הצרכן מספר אחת של התחבורה הציבורית בישראל", כך גילה מר דרור גנון, סגן בכיר למנהל אגף תחבורה ציבורית במשרד התחבורה. הדברים נאמרו במהלך ישיבת עבודה שערך גנון עם ראשי העיר ביתר עילית.

הוא שיבח בדבריו את המודל שהתפתח בביתר, והבטיח להעתיקו לערים נוספות. "בביתר עילית ישנה מערכת תחבורה שמהווה סמל, מודל ודוגמא לתחבורה ציבורית. המודל הזה יועתק למכרזים הבאים; במודיעין עילית (קריית ספר ו'ברכפלד') בשנה הבאה ובאלעד בשנה שלאחר מכן", אמר גונן.

לגבי הצפוי בעתיד, אמר נציג משרד התחבורה כי בקרוב תחל הפעלתם של עוד כ-15 קווי תחבורה ציבוריים חדשים במגזר החרדי במסגרת שיפור השירות. "במשרד התחבורה", הוסיף, "קיימות תוכניות עתידיות גם בתחום שירותי הרכבת והגברת השימוש בה בקרב המגזר החרדי".

ראש עיריית ביתר עילית, מאיר רובינשטיין שיבח את חברת 'עלית' על אספקת שירותי תחבורה ציבורית בהסדר 'מהדרין' ברמה הטובה ביותר מזה כשנה וחצי. "לא פלא שהפכנו למודל לחיקוי בעיני משרד התחבורה ובעיני קברניטי הערים החרדיות", אמר.

הוא הוסיף, כי "עם זאת, יש צורך חיוני ודחוף בעיבוי ותוספת של אוטובוסים ממוגנים וקוי תחבורה נוספים בעקבות אכלוסים נוספים. הוקמה וועדה הדנה בנושא ונקבעה לנו פגישה עם אלוף הפיקוד אך פנייתי אליכם, נציגי משרד התחבורה שתסייעו לנו גם בנושא חשוב זה". מר גונן הגיב לבקשה והודיע כי אושרה מסגרת כללית של עשרות אוטובוסים ממוגנים כאשר גם לחברת 'עילית' הוקצו מספר אוטובוסים.

בישיבה השתתפו עוד: סגן ראש העיר, יצחק פינדרוס. עוזר ראש העיר ומנהל הלשכה. קמ"ט תחבורה איו"ש. והממונים על מחוז ירושלים, הדרום, הצפון וקווי המוניות ופניות ציבור מטעם משרד התחבורה. מנכ"ל 'עלית', מר ציון פת. קצין הבטיחות של החברה ומנהל התפעול.
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}