י"ח אלול התשפ"ד
21.09.2024

משגיח הכשרות נרגם בעופות שחוטים

קראתם נכון את הכותרת. משגיח כשרות העובד במשחטה בעטרות, פנה למנהל העבודה הערבי בדרישה כשרותית. האיש התווכח וקילל, ולבסוף השליך על המשגיח החרדי עופות שחוטים

(צילום אילוסטרציה)
(צילום אילוסטרציה)

מקרה חמור התרחש השבוע במפעל 'עוף ירושלים' באזור התעשייה עטרות שבצפון ירושלים. משגיח כשרות המועסק באחד מארגוני הכשרות, שביקש לשמור על נהלי הכשרות ולעמוד על שלו, הותקף בידי פועל בן מיעוטים, שנטל את תפקיד 'משגי הכשרות' לעצמו מבלי רשות.

המקרה אירע ביום ב' האחרון. משגיח הכשרות בדק את העופות שיצאו מה'הדחה' הנעשית קודם למליחה, החליט, על פי מראה עיניו, כי הם לא הודחו כראוי. הוא קרא למנהל העבודה הערבי, וביקש ממנו לשוב ולהדיח את העופות בשנית. אך כאן ציפתה לו הפתעה.

מנהל העבודה החליט להתווכח, והודיע למשגיח: "העופות נשטפו בסדר גמור. אין איתם שום בעיה". המשגיח, שעמד על שלו בתוקף, הותקף בקללות מצד מנהל העבודה. לאחר שלא הגיב, 'התרתח' האחרון עוד יותר, והחל לרגום את המשגיח החרדי בעופות שחוטים. פשוטו כמשמעו.

לדברי עד-ראיה שהיה במקום, "מנהל העבודה עבר חיש מהר למעשים, והחל להשליך על המשגיח עופות שחוטים שעמדו בסמוך אליו. חשוב לציין", מוסיף האיש, "כי אף אחד מן הפועלים הערביים שהיו במקום וראו את המתרחש, לא ניסה להניא אותו ממעשה ברברי זה".

מנהל המפעל, דני מזרחי, מסר בתגובה ל'בחדרי חרדים': "לא ידוע לי ולא שמעתי על מקרה שכזה. בכל מה שקשור לפעילות הכשרותית, הרבנים הם הסמכות העליונה. במידה וישנם מקרים חריגים של התנהגות לא הוגנת מצד עובדים, המשגיחים מעבירים לי דיווח ואני מטפל בתלונה באופן רציני".
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 22 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}