י"ח אלול התשפ"ד
21.09.2024

סגולה סייעה לאתר את גופת האברך שטבע

סוף טראגי: גופתו של נפתלי סמולנסקי מלוס אנג'לס, נמצאה באגם פירו לאחר שרבנים השיטו לחם ונר על האגם. נפתלי ז"ל טבע בשבוע שעבר, לאחר שזינק למים כדי להציל את בתו שנפלה מהסירה

כוחות ההצלה במהלך החיפושים באגם (צילום: זק"א-ארה"ב)
כוחות ההצלה במהלך החיפושים באגם (צילום: זק"א-ארה"ב)

ברוך דיין האמת: גופתו של נפתלי סמולנסקי מלוס אנג'לס, נמצאה היום (ב) באגם פירו שבמחוז ונטורה וזהותה על-ידי השלטונות כגופתו של האברך הנעדר.

נפתלי סמולנסקי נראה לאחרונה ביום שני שעבר, בשעה חמש אחר הצהרים, לאחר שזינק למים כדי להציל את בתו בת ה-5 שנפלה מהסירה בה שטו בני המשפחה אל תוך האגם, ומאז נעלמו עקבותיו.

לפי דיווח באתר YWN, סגולה שנערכה על-ידי 10 רבנים, ששטו בסירה על אגם פירו, הביאה למציאת גופתו של נפתלי ז"ל. לפי הדיווח, כיכר לחם נאפתה לזכותו, והיא הונחה לצוף על מי האגם, כשנר דולק נעוץ בה. נאמרו פרקי תהילים מסוימים ותפילות, עד שהלחם פסק לצוף.

בדיוק באותו מקום הושלכה אבן למים, וזמן קצר אחר-כך צפה הגופה על פני המים.

החיפושים הנרחבים בימים האחרונים (צילום: זק"א-ארה"ב)צילום: החיפושים הנרחבים בימים האחרונים (צילום: זק"א-ארה"ב)
החיפושים הנרחבים בימים האחרונים (צילום: זק"א-ארה"ב)

אייזיק לידר, מתנדב זק"א-ארה"ב, סיפר: "ברגע שקיבלנו את ההודעה התארגנו ויצאנו לשטח, גייסנו את מיטב הכוחות למשימה כולל מערכת צילום מתחת למים שסרקה את תחתית האגם, אנו מרוצים שהצלחנו להביא את האברך לקבורה"

הלוויתו של נפתלי ז"ל תתקיים היום בבוקר בשעה 10 בבוקר (שעון קליפורניה), בבית החיים מאונט כרמל.

צוללנים ממחוז ונטורה שבקליפורניה, בניצוחו של השריף המקומי, ניהלו במהלך השבוע האחרון חיפושים אחר האברך הנעדר, תושב לוס אנג'לס שהגיע לחופשת קיץ באיזור אגם פירו שבמחוז ונטורה.

ביום שני שעבר יצא נפתלי ז"ל לשיט כשעל סיפון הסירה ששכר היו שלושת ילדיו. לפתע מעדה בתו ונפלה למים. נפתלי קפץ למים עם בגדיו, כדי להציל את בתו והחזיר אותה לסירה, אולם כוחותיו לא עמדו לו לחזור אל הסירה, ומני אז נעלמו עקבותיו - והוא הוכרז כנעדר.

מחלקת כיבוי אש המקומית הזרימה לאיזור כוחות גדולים, מצוידים היטב, כדי לחפש אחריו. אליהם הצטרפו חברי הצלה ומתנדבים רבים מקרב קהילת 'שערי תורה'.
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 15 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}