י"ח אלול התשפ"ד
21.09.2024

אלעד: אברך לקה בדום-לב; מצבו קשה

נס באלעד: אברך חרדי בן 21 שקיבל דום-לב טופל באמצעות 'שוק' חשמלי - חייו ניצלו. ניידת טיפול נמרץ הגיעה למקום 'במקרה'. האיש התלונן על כאבים בחזה לאחר שטייל אתמול והיה הבוקר בים

אלעד: אברך לקה בדום-לב; מצבו קשה
מנח זרקא

דום לב מול עיני החובשים. היום (ו) בשעות הצהריים נדם ליבו של אברך בן 21 מהעיר אלעד. האיש טופל באמצעות 'שוק' חשמלי, ושב להכרה. הוא פונה לבית החולים במצב קשה.

האירוע החל בשעה 12:15. במוקד מד"א התקבל דיווח על אדם שחש כאבים בחזה. חובשי 'איחוד הצלה' שבאו לביתו בדקו אותו ומצאו כי הכול תקין. במקביל הגיע למקום אמבולנס נט"ן (במקרה. האמבולנס הרגיל לא היה בעיר), והחובשים שבדקו את האיש הגיעו גם הם למסקנה שמצבו שפיר.

האיש סיפר לחובשי מד"א כי השתתף אתמול בטיול באזור ראש הנקרה, והיום בבוקר היה בים והתאמץ רבות. לפתע, באמצע דבריו, התמוטט האברך מול עיני החובשים ואיבד את הכרתו.

בנס, כאמור, היה במקום אמבולנס נט"ן. הצצה באיש גילתה כי הוא לקה בדום לב. צוות הנט"ן החל מיד בטיפול, וביצע באברך החייאה באמצעות שוקים חשמליים. בתוך דקות חזר האיש לחיים, התרומם על רגליו ושב לדבר.

כונן 'איחוד הצלה' שהיה במקום סיפר ל'בחדרי חרדים': "זה לא יאומן. האיש היה במצב של איבוד דופק ונשימה, ובתוך דקות עמד בחזרה על רגליו כאילו דבר לא אירע. האברך פונה לבית חולים 'השרון' בפתח תקווה כשמצבו מוגדר קשה.
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 9 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}