י"ח אלול התשפ"ד
21.09.2024

שוק ההון: בוימלגרין במו"מ למכירת אזורים

שמועות בנושא הקפיצו את מניית החברה כמו גם הסכם פשרה שנרקם בין בוימלגרין לשניאורסון. אזורים וקייזמן: לא מתנהל מו"מ

בוימלגרין ושניאורסון. בדרך להסכם
בוימלגרין ושניאורסון. בדרך להסכם

איש העסקים ר' שעיה בוימלגרין מנהל מו"מ למכירת השליטה בחברת הנדל"ן אזורים לפי שווי של 600 מיליון דולר. כך אומרים, לפי אתר מחלקה ראשונה, מקורות בשוק ההון. לדבריהם, אחד המועמדים הרציניים הוא עדי קייזמן, בעלה של עופרה שטראוס, בעלת שטראוס-עלית, ובעל עסקי נדל"ן מסועפים בזכות עצמו.

השמועות, שהגיעו לשוק ההון, הקפיצו את המניה ב-9.6%. ל-Nfc נודע כי סיבה נוספת לזינוק בשער המניה היא מגעים להסדר פשרה בין בוימלגרין לבין המנכ"ל-לשעבר ר' יוסי שניאורסון, התובע מבוימלגרין 15 מיליון שקל, ומזהיר מ"גילויים", כלשונו, על החברה.

המקורות אמרו כי בוימלגרין רכש את אזורים לפי 437 מיליון דולר, אולם לפי שער דולר גבוה יחסית של 4.36 שקל לדולר. אם אכן ימכור את החברה לפי 600 מיליון דולר, יקבל פחות או יותר מחיר של שניהם. אזורים חייבת כ-150 מיליון דולר לבנק מזרחי, לפי השער הגבוה. כן היא חייבת כ-400 מיליון שקל לבעלי אג"ח. החברה היא אחת המובילות והרווחיות בענף הנדל"ן, ובונה כיום כ-2,5000 דירות ב-26 פרויקטים. בבעלותה גם קרקעות לאלפי דירות נוספות.

מנכ"ל 'בוימלגרין קפיטל', חברת האחזקות של בוילבלגרין, גיל טובול אמר בתגובה, כי לא ידוע לו על מו"מ למכירת השליטה, והדבר אינו עומד על הפרק.

קישורים:
מקור: Nfc-מחלקה ראשונה
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}