י"ח אלול התשפ"ד
21.09.2024

'נאות הפסגה' נרכשת ב-156 מיליון שקל

עסקת ענק בציבור החרדי: קבוצת משקיעים חרדיים תשלם 156 מיליון שקלים עבור חברת 'נאות הפסגה'. הבעלים הקודמים, פנחס זלצמן: "אמשיך ללוות את בניית המתחמים הנמצאים בבנייה"

אמשיך ללות. זלצמן
אמשיך ללות. זלצמן

נחתם זכרון דברים בין החברות "משכן הארץ" ו"אדן השרון" לבין איש העסקים החרדי חיים וייספיש מבני ברק, נציג קבוצת משקיעים חרדים בעלי הון מישראל ומחו"ל, למכירת חלקם של החברות ב'נאות הפסגה', למעט מתחם אחד שלא כלול בעסקה, בסכום של 156 מליון שקל. הסכם מפורט בין החברות ייחתם בתוך שלשה שבועות.

מומחים בעלי שם בעסקי הנדל"ן אומרים, כי מדובר באחת העסקאות הגדולות ביותר שנעשו עד כה במגזר החרדי. וייספיש, המייצג את קבוצת המשקיעים, סיפר: "במהלך בדיקות של מומחים מטעמנו, מצאנו את השטח של נאות הפסגה. קבוצת המשקיעים רואה במודיעין עילית עתודת קרקע יחידה, שכבר עתה זמינה לבנייה במרכז הארץ".

איש העסקים החרדי פנחס זלצמן, ממנהלי חברת 'משכן הארץ' ומבעלי 'נאות הפסגה' אשר מכר את חלקו, מסר: "קבוצת הרוכשים ואנו רואים עין בעין את עתידה של מודיעין עילית בכלל ואת שכונת נאות הפסגה בפרט כאחד המקומות האטרקטיביים למגזר החרדי. הרוכשים ימשיכו את תנופת הבנייה במקום".

זלצמן הוסיף כי לבקשת המשקיעים הוא ילווה את בניית המתחמים הנמצאים בבנייה. לחברת "נאות הפסגה" ישנה עתודת קרקע לבניית 1700 יחידות דיור מאושרות בתב"ע.

כיום מתגוררות בשכונה 500 משפחות ובימים אלו נמצאות 140 יחידות דיור נוספות בשלבים שונים של בנייה. סה"כ תמנה השכונה כ - 2300 יחידות דיור. המשקיעים החדשים מתכננים לבנות מרכזים מסחריים מיוחדים המתאימים לשכונה של 2300 יחידות דיור.
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 26 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}