י"ח אלול התשפ"ד
21.09.2024

'מכרז ביתר' יפורסם; "הלחץ פעל"

אם לא יהיו הפתעות יפורסם, סוף סוף, המכרז לבניית 286 דירות חדשות בביתר עילית. זהו שלב ראשון מתוך אישורן של 800 יח"ד. מאיר רובינשטיין: "הלחץ של ש"ס ויהדות התורה פעל. אנו ממתינים להמשך"

נגמרו העיכובים. מאיר רובינשטיין עם מנכ"ל משרד ראש הממשלה, רענן דינור
נגמרו העיכובים. מאיר רובינשטיין עם מנכ"ל משרד ראש הממשלה, רענן דינור



אם ירצה השם ולא יהיו עיכובים, יפורסם, בשעה טובה ומוצלחת, מחר (ה) בבוקר המכרז לבניית 286 יחידות דיור בעיר ביתר עילית. המספר נשמע לכם מוכר? צדקתם. על פרסום המכרז כבר הוסכם לפני חודשים, אלא שעיכובים שונים ובעיקר משונים מנעו את ההכרזה המיוחלת.

משרד הבינוי והשיכון יפרסם את המכרז. המדובר במנת שיווק אחת מס' 6, ככל הנראה, ראשונה מתוך כ-800 יחידות דיור, שעברה את כל הליכי התכנון וממתינות לאישור לשיווק.

286 דירות אלו ייבנו בחמישה מתחמים בגבעה ב'-2 בשיטת 'מחיר למשתכן'. שיטה זו מוזילה את מחירי הדירות בכ-25%. המכרז היה מוכן לפרסום כבר במאי 08' אולם פרסומו התעכב בשל המתנה לאישור שר הביטחון ולאשרורו מחדש על ידי ראש הממשלה.

רובינשטיין עם אנשי המנהל האזרחי, בדיון בנושא בניית דירות חדשות, השבועצילום: רובינשטיין עם אנשי המנהל האזרחי, בדיון בנושא בניית דירות חדשות, השבוע
רובינשטיין עם אנשי המנהל האזרחי, בדיון בנושא בניית דירות חדשות, השבוע




ראש עיריית ביתר עילית, מאיר רובינשטיין, אמר היום ל'בחדרי חרדים': "אין ספק שהלחץ של שרי וח"כי ש"ס ויהדות התורה הוא שסלל את הדרך להפשרה. זוהי התחלה טובה ואנו ממתינים להמשך. אני מבקש להודות לכולם על הדאגה והמסירות למען עיר התורה והחסידות, ביתר עילית. אנו בעירייה ערוכים וממתינים כבר בקוצר רוח לאכלוס אותם יחידות דיור".

רובינשטיין הוסיף כי בנוסף ל-800 הדירות המיוחלות, הוא פועל לאישור עוד 1,009 דירות. "יחידות דיור אלו הם מתוך 3142 יחידות דיור שאושרו בזמנו על ידי ראש הממשלה המנוח, מר יצחק רבין", אמר, והוסיף: "אין כל סיבה שלא לאפשר את שיווקם. כעת הופשרה רק מנה אחת מתוך זה אבל אני סמוך ובטוח שבעזרת השם גם מנות אלה ייצאו בקרוב".

כזכור, מי שעשה קופה על גב 286 הדירות, הן המפלגות החרדיות, כל אחת בתורה. לפני כמה חודשים, כשפורסם דבר 'פרסומו האפשרי בקרוב' של הוצאת המכרז להליך פעיל, מיהרו ש"ס ויהדות התורה להתקוטט ביניהן על הקרדיט. דבר שגרם לשר השיכון לצאת בהצהרה מאד לא מחמיאה כלפי התנהלותן.

להאזנה לכתבות מאתר בחדרי חרדים חייג: 050-8002424

קישורים:
ליצמן: ש"ס - בת ערובה של אולמרט
"מאבקי יוקרה פנים חרדיים"
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 11 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}