י"ח אלול התשפ"ד
21.09.2024

עוד צרות לגורביץ: שוכר נוסף נקלע לקשיים

רשת FOUR SEASONS, השוכרת מחברת הנדל"ן 'ארזים' של מאיר גורביץ שמונה בתי אבות באנגליה, הודיעה כי תיפגש בימים הקרובים עם כל הלווים שלה. מניית ארזים איבדה מתחילת השנה 82% מערכה

צרות בצרורות. גורביץ'
צרות בצרורות. גורביץ'



רשת FOUR SEASONS, השוכרת מחברת הנדל"ן 'ארזים' של מאיר גורביץ שמונה בתי אבות באנגליה, הודיעה כי תיפגש בימים הקרובים עם כל הלווים שלה, על מנת להגיע עמם להסדר חוב חדש, ככל הנראה על רקע קשיים אליהם נקלעה. בארזים הודיעו כי מוקדם להעריך את המשמעות על השכרת הנכסים וכי עד היום עמדה הרשת בתשלומי השכירות המלאים. כך מדווח אתר 'כלכליסט'.

רשת FOUR SEASONS אמנם איננה שוכר מהותי של ארזים – הכנסותיה מהרשת מסתכמות ב-2 מיליון פאונד בשנה בלבד, אולם הודעה זו, כשהיא מצטרפת לשוכר מהותי של החברה שנקלע לאחרונה לקשיים - Southern Cross Health Care בוודאי שאיננה מבשרת טובות.

ארזים נסחרת בבורסה של תל אביב לפי שווי שוק של 130 מיליון שקל, זאת לאחר שמנייתה איבדה מתחילת השנה 82% מערכה בעקבות שורה של אירועים שליליים שפקדו אותה - קשיים אליהם נקלע שוכר אחר של החברה - רשת Jossops Resturants ומחיקות של 73 מיליון שקל ברבעון הראשון בגין הנדל"ן הבריטי שבבעלותה - 160 נכסים.

מחיקה דומה צפויה גם ברבעון הנוכחי כתוצאה מהמשך שחיקת הליש"ט.

להאזנה לכתבות מאתר בחדרי חרדים חייג: 050-8002424

תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}