י"ח אלול התשפ"ד
21.09.2024

ש"ס למופז: "תן קצבאות - קבל ממשלה"

המועמד לראשות 'קדימה', שאול מופז, הגיע היום לביקור אצל מנהיג ש"ס, הגר"ע יוסף. הוא מצא עצמו עומד מול דרישה אחת, פשוטה: תמוך בהשבת הקצבאות. עם זאת, ראשי ש"ס לא דיברו על סכומים

מבקש תמיכה. שאול מופז
מבקש תמיכה. שאול מופז



הצטרפות לקואליציה בראשותך – רק תמורת קצבאות הילדים. זה מה ששמע היום (ג) בצהריים שר התחבורה שאול מופז משר התמ"ת אלי ישי. מופז, המתמודד מול ציפי לבני על ראשות קדימה, הגיע לבית מנהיג ש"ס, הגר"ע יוסף, כדי לזכות בתמיכתו ותמיכת מפלגתו.

הרב יוסף בירך את מופז בהצלחה, אך לא הכריז רשמית על תמיכה במועמדותו. בפגישה נכח גם יו"ר ש"ס, אלי ישי, שהציג בפני מופז את התנאים שמציבה המפלגה לכניסה לקואליציה, אם וכאשר ייבחר.

ישי העלה בפני מופז מספר דרישות, והעיקרית שבהן היא השבת קצבאות הילדים, אשר למרות כל המלחמות, האיומים והשרירים שהפגינה ש"ס, לא הושבו עד היום, גם לא חלקית.

מופז אמר לראשי ש"ס כי הוא צריך "לשקול את הדברים". אלו הבהירו לו כי תמיכה מראש בהשבת הקצבאות, תהווה עילה מספיקה לש"ס לתמוך במועמדותו באופן גלוי.

עם זאת, ל'בחדרי חרדים' נודע כי ישי לא העלה דרישות קונקרטיות באשר לגובה הקצבאות אותם הוא דורש. הוא הסתפק בדרישה כללית, הווי אומר: גם השבת עשרים או שלושים אחוז מהקצבאות המקוריות בהחלט יספקו את ראשי המפלגה.

להאזנה לכתבות מאתר בחדרי חרדים חייג: 050-8002424

תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}