י"ח אלול התשפ"ד
21.09.2024

חברת מנפאואר ברשימת החברות האתיות ביותר בעולם

הדירוג נקבע במסגרת תהליך הערכה קפדני ובסקירת אנליסטים של יותר מ-10,000 מהחברות המובילות בעולם על פני שש יבשות. כתבה שיווקית

חברת מנפאואר ברשימת החברות האתיות ביותר בעולם



חברת מנפאואר העולמית דורגה ברשימת החברות האתיות ביותר בעולם לשנת 2008 של מכון ה-Ethisphere Institute. המכון זכה להכרה עולמית בזכות דירוג החברות האתיות ביותר בעולם שהוא עורך מדי שנה, עם צוות חשיבה המוקדש למחקר ולקידום של שיטות עבודה מומלצות רווחיות בתחומי הממשל הכלל-עולמי, האתיקה העסקית, העמידה בתקנות והאחריות התאגידית.

הדירוג השנתי נקבע במסגרת תהליך הערכה קפדני ומרובה שלבים, הכרוך במחקר רב-היקף ובסקירת אנליסטים של יותר מ-10,000 מהחברות המובילות בעולם על פני שש יבשות. עם האנליסטים נמנו עורכי דין ופקידי ממשל מובילים. אלה סקרו והעריכו היבטים שונים של החברות – החל בקוד האתיקה שלהן, דרך השקעות בחדשנות ובנוהגים עסקיים בני-קיימא, וכלה בפעילויות המתמקדות בשיפור האזרחות התאגידית שלהן. בדירוג נשקלו גם המלצות למועמדות מטעם עמיתים לתעשייה, לקוחות, קבוצות להגנה על הצרכן וגופים אחרים.

מנכ"ל מנפאואר העולמית כתב לעובדי החברה כי: "המחויבות שלנו לאתיקה ולאחריות חברתית טבועה בדמנו. עלינו להמשיך ולחיות אותה מדי יום ביומו. התרומה החיובית שלנו לחייהם של האנשים והקהילות שאותם אנו משרתים היא לחם חוקנו. היא לב עיסוקנו. ואני חולק אתכם תחושת גאווה אמיתית על כך שמנפאואר זכתה להכרה בזכות המאמצים שלכם לפעול בהתאם לערכים ולתכונות המותג שלנו".

הרשימה נחשפה בכנס המשותף ל-Etisphere ו-Forbes בנושא "קידום רווח באמצעות הנהגה אתית" שנערך ב-3 ביוני. במסגרת הכנס, עורכים ומנהלים מתאגידים עולמיים, אוניברסיטאות וארגוני אתיקה מובילים התמקדו בנושא של תרבות ומנהיגות אתיות ושפכו אור על ההתנסויות והאתגרים האתיים שבהם עמדו חברות.

מנפאואר בראשית, חברת ההשמה המובילה במגזר החרדי מקבוצת מנפאואר, מגשרת בין מחפשי עבודה חרדיים למעסיקים מובילים במשק. לחברה חמישה סניפים ייעודיים, עם יועצי השמה מקצועיים המתמחים בהשמת עובדים חרדיים. מועמדים המחפשים פרנסה מכובדת מקבלים במנפאואר בראשית שירותי אבחון והתאמה, ייעוץ והשמה בחברות מובילות במשק, במשרות מכובדות.

להאזנה לכתבות מאתר בחדרי חרדים חייג: 050-8002424

תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}