י"ח אלול התשפ"ד
21.09.2024

"רבי משה, אתה הולך לתפקיד חשוב"

מועמד ש"ס לראשות עיריית בית שמש, משה אבוטבול, ביקר אצל הגר"ע יוסף, שבירך אותו ואיחל לו הצלחה. בפגישה השתתפו השרים ישי ואטיאס, וכן חברי תנועתו של אבוטבול, "הגוש החברתי"

הגר"ע מברך את אבוטבול (צילום: 'חדש בבית שמש')
הגר"ע מברך את אבוטבול (צילום: 'חדש בבית שמש')



ההנהגה הרשמית של תנועת ש"ס, בראשות הגר"ע יוסף, מתייצבת לימינו של מועמד ה"גוש החברתי" לראשות עיריית בית-שמש, משה אבוטבול. השבוע הגיע אבוטבול, מלווה בחברי הגוש החברתי, למעונו של נשיא מועצת החכמים של ש"ס, הגר"ע יוסף, כדי לקבל את ברכת הרב, שיצא מגדרו, בירך את חברי המשלחת שיצליחו בתפקידם, ואף העניק הדרכה אישית למועמד לראשות העיר, לקראת היבחרו בקרוב לתפקידו החדש. בביקור השתתפו גם יו"ר תנועת ש"ס, סגן ראש הממשלה ושר התמ"ת אלי ישי, ושר התקשורת אריאל אטיאס.

הרב יוסף מברך את מר מאיר בלעיש, מחברי צילום: הרב יוסף מברך את מר מאיר בלעיש, מחברי
הרב יוסף מברך את מר מאיר בלעיש, מחברי 'הגוש החברתי' (צילום: 'חדש בבית שמש')




מנהיג ש"ס איחל לאבוטבול ברכות אישיות להצלחת דרכו, והוסיף כמה עצות להצלחה בתפקידו: "רבי משה, אתה הולך לתפקיד חשוב, להיות ראש עיר של כלל תושבי בית-שמש. אתה צריך לפעול ולכלכל את דרכך בממלכתיות, לעשות למען כולם בלי משוא פנים, כמו שרי ש"ס שעושים למען הכלל, בלי לבדוק בציציות. כך אני מלמד את כולם, וכך אני מקווה שגם אתה תפעל, לעשות למען כלל תושבי בית-שמש מכל העדות והחוגים. ד' עמך גיבור החייל".

בהמשך, הציג אבוטבול בפני הגר"ע יוסף את ששת חברי הגוש החברתי, חברי מועצת העיר, שלושה מסיעת ש"ס, שניים מסיעת "דור אחר" וכן נציג מפלגת העבודה, הנתמכים גם בוועד סוחרי בית שמש ובקהלים רבים מציבור תושבי בית-שמש, שיצאו לדרך לפני כחודשיים בקמפיין נרחב למען מועמדותו של הרב אבוטבול לראשות עיריית בית-שמש.

מר ריצצילום: מר ריצ
מר ריצ'רד פרס ממפלגת העבודה מתברך (צילום: 'חדש בבית שמש')




נשיא מועצת החכמים שמח לשמוע כי על חברי הגוש נמנים נציגים מכלל מגזרי הציבור בבית-שמש, חרדים כחילונים, וותיקים כחדשים, ואמר: "זו זכות לבית-שמש שיש בה איחוד כוחות של חרדים וחילונים למען טובת העיר, ולכן ברכה מופלאה שכזו של אחדות הלבבות מתוך אהבה ורעות, תביא להצלחת הדרך, למען העיר ותושביה".

הגר"ע הוסיף: "בית-שמש זו עיר של תורה. אני מכיר את העיר ותושביה כבר עשרות בשנים, תמיד זו הייתה עיר עם אהבה לדת ולמסורת ישראל, אנשים אהבו לשמוע שיעורי תורה, לכן כמה יפה וכמה נעים שמסורת זו נמשכת, ותושבי העיר, חרדים כחילונים, דתיים כמסורתיים, מעמידים בראשם איש יקר ובן תורה כדוגמת הרב משה אבוטבול, שהינו אדם עם זכויות רבות למען הכלל והפרט".

בפגישה השתתפו, כאמור, יו"ר תנועת ש"ס, אלי ישי ושר התקשורת אריאל אטיאס. השנים הודיעו כי תנועת ש"ס תעשה הכל למען בחירתו של הרב משה אבוטבול לראשות עיריית בית-שמש. "אנו עומדים מאחוריו, ונתמוך בו בכל המהלכים עד לבחירתו לראשות העיר", אמרו.

להאזנה לחדשות בחדרי חרדים חייג: 050-8002424

תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 11 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}