י"ח אלול התשפ"ד
21.09.2024

צומת מסוכן בביתר; העירייה: נקים כיכר

צומת הרחובות 'אגרות משה' ו'הרב קנייבסקי' בביתר הוא מוקד לפורענות. תאונות במקום הם דבר יום ביומו. התושבים: רק הקמת כיכר במקום תפתור את הבעיה. עיריית ביתר עילית בתגובה: כיכר - בקרוב

עוד תאונה בצומת הבעייתית (צילום: חדשות 24)
עוד תאונה בצומת הבעייתית (צילום: חדשות 24)

תושבי ביתר עילית מכירים היטב את צומת הרחובות 'הרב קנייבסקי' ו'אגרות משה'. לא לחינם ידוע הצומת כמסוכן ביותר בעיר. תאונות המתרחשות במקום הן עניין כמעט יום יומי. בנס מסתיימות רוב התאונות בנזקים קלים לרכב, אך אם הנושא לא יטופל, עלולים להיגרם נזקים חמורים מאלו.

התאונה האחרונה במקום, לעת עתה, אירעה במוצאי השבת האחרונה. רכב בו נהגה אישה תושבת העיר פנה לכיוון הצומת והאט. אך רכב מסחרי שהגיע במהירות התנגש ברכב מאחור. כתוצאה מכך נפצעו חמשה בני אדם באורח קל.

רכב שנפגע במרכז הצומת (צילום: חדשות 24)צילום: רכב שנפגע במרכז הצומת (צילום: חדשות 24)
רכב שנפגע במרכז הצומת (צילום: חדשות 24)

ביום ד' האחרון אירעה במקום תאונה נוספת, בה נפצע תינוק שהוגדר בתחילה כפצוע קל, אולם בבדיקות מקיפות שנערכו בבית החולים התברר כי הוא סובל משברים בגולגולת ומדימום תוך מוחי. הפעוט מאושפז כעת במחלקה לטיפול נמרץ ילדים בבית החולים 'הדסה עין כרם'.

מתנדב 'הצלה ישראל' בביתר עילית, המכיר היטב את הנושא, סיפר על הצומת: "אנחנו מוזעקים מידי יום ביומו לתאונות בצומת המדוברת, בהם מעורבים כלי רכב וגם הולכי רגל,מדובר בצומת מסוכן ביותר, כאשר רוב הרכבים שמגיעים לצומת לא נותנים זכות קדימה בשל תכנון לקוי של המקום, וכתוצאה מכך נגרמות התאונות".

תושבי ביתר עילית עימם שוחחנו מצפים מחברי העירייה ובראשם ראש העיר שיפעלו בנידון. גם אלו מהם שלא עברו הכשרה כמהנדס כבישים מסכימים כי הפתרון הוא הקמת כיכר במקום אשר תחייב בפועל את כל הנהגים להאט ולתת זכות קדימה.

מ"מ ראש עיריית ביתר ויו"ר וועדת התנועה ובטיחות בדרכים, שלמה שרעבי, מסר בתגובה: "אכן, בצומת זו יוקם כיכר שנמצא כעת בתכנון לקראת ביצוע. צומת זו הפכה באחרונה למסוכנת בעקבות פתיחת דרך הרמז – כביש רובינשטיין המחבר בין גבעה א' לגבעה ב' וניסיון הנהגים להיכנס לכביש זה".

מנהל מטה הבטיחות בעירייה, יוסי יונה, הוסיף כי "עד שתוקם הכיכר הסדירה העירייה בצומת תאורה, אבני שפה ואלמנטים נוספים באופן זמני למען בטיחותם של הנהגים והולכי הרגל"

קישורים:
מקור: חדשות 24
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 10 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}