י"ח אלול התשפ"ד
21.09.2024

סקר הרדיו של TGI: התחזקות ל’קול חי’

זו הבשורה הטובה. הבשורה הרעה: לא בטוח שהתחזקות זו תישמר עם תחילת השידורים של הרדיו התורני-ספרדי ורדיו איו"ש. נתוני החשיפה של העיתונות החרדית יפוסמו בסקר נפרד ומיוחד

סקר הרדיו של TGI: התחזקות ל’קול חי’
יחיאל

נתוני ההאזנה לרדיו, כפי שנחשפו היום (ב) בסקר TGI, מראים תמונה סטטית בין תחנות הרדיו האזוריות, כאשר מקומה של תחנת ’רדיו ללא הפסקה’ כתחנה המובילה מביניהן נשמר.

רדיו ללא הפסקה אפילו עולה בנתוניה, מ-10 אחוזים בחציון הקודם ל-10.3 בינואר-יוני 2008. לעומתה, את הקפיצה הגדולה מבין האזוריות עושה תחת הרדיו הדתית ’רדיו קול חי’, שעולה מ-5.2 אחוזים ל-6 אחוזים.

עבור התחנה, שבעוד מספר חודשים תמצא עצמה בתחרות מול תחנת הרדיו התורני-ספרדי ומול תחת רדיו איו"ש, מהווה ההתחזקות הזו בשורה טובה, אך לא בטוח שזו תישמר לאורך זמן, עם תחילת השידורים של התחנות החדשות.

היום גם פורסם סקר TGI, סקר דו-שנתי, הבודק את נתוני החשיפה של העיתונות המודפסת.

אלא שהפעם לא הופיעו הנתונים אודות העיתונות החרדית, לצד העיתונות הכללית, כבכל פעם. זאת כיוון שבקרוב יופיע סקר מיוחד ומעובה שינסה לפענח את נתוני החשיפה של העיתונות החרדית.

מאגר המידע השיווקי TGI מבוצע ע"י חברת ’מחקרי סינגל סורס’ מקבוצת ’טלסקר’ ותחת פיקוח ובקרה מקצועית של ועדת המחקר של איגוד חברות הפרסום. המאגר מבוסס על מדגם מייצג של 10 אלף מרואיינים במגזר היהודי בגילאי 18+, המשקפים אוכלוסייה בשיעור של כ-3.73 מיליון נפש.

סקר TGI בישראל נערך משנת 1998, והנתונים החדשים מהווים את הגל ה-21 מאז השקתו.
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}