י"ח אלול התשפ"ד
21.09.2024

אטיאס יספר על הקשיים של שר תקשורת חרדי

ביום ראשון: הכנס השלישי ליהדות ואינטרנט של אתר 'כיפה'. בכנס ידונו בסוגיות חדשות בחיבור הלא פשוט של הדת ואנשים דתיים עם הגלישה

אריאל אטיאס. צילום: יח"צ
אריאל אטיאס. צילום: יח"צ

מאז שהאינטרנט הפך לעובדה קיימת בבתים דתיים רבים, הוקמו אתרים המיועדים לקהל הדתי, בהם אתרים עצמאיים ועוד שני ערוצי יהדות באתרי חדשות כללים.

ייחודם של אתרים אלה הוא שהם מביאים את החדשות והשיח המעודכן של הציבור שבאופן כללי קולו כמעט ולא מושמע בכלי התקשורת האחרים. אתרי היהדות השנים מאפשרים גם לציבור החילוני לראות מה קורה בעולם האחר, בלחיצת כפתור וללא צורך בקניית מדיה סקטוריאלית כזאת או אחרת.

ביום ראשון הקרוב יערך בשעה 15:00 במלון ענבל בירושלים הכנס השלישי ליהדות ואינטרנט שמארגן אתר כיפה. בכנס ידונו בסוגיות חדשות בחיבור הלא פשוט של הדת ואנשים דתיים עם הגלישה במרחב הווירטואלי.

בכנס, שייערך בשיתוף מכללת ליפשיץ יתארחו שר התקשורת, רבנים מובילים מהציבור הדתי לאומי ועיתונאים, אשר ישתתפו בפאנלים שונים המדברים על הקונפליקטים של הגולש/ת הדתי ברשת.

בין האירועים:

שר התקשורת אריאל אטיאס יספר על הדילמות של שר דתי באחריות המיניסטריאלית על האינטרנט.
הרבנים שמואל אליהו ודב ברקוביץ' על כניסתן של קבוצות שונות למיינסטרים הדתי דרך האינטרנט וממנהלי פורמים דתיים יתלבטו בשאלות של גבולות ההלכה.
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}