י"ח אלול התשפ"ד
21.09.2024

סופית: נדחה ערעור 'קול מבשר'

קרב האיתנים נגמר. קבוצת 'קול מבשר' משכה את העתירה נגד פסילתה הטכנית. המשמעות המעשית: קבוצת 'קול ברמה' זכתה באופן סופי במכרז, והיא תפעיל את שידורי הרדיו התורני-ספרדי

זכיה סופית. אריאל קוניק
זכיה סופית. אריאל קוניק

הקרב על הרדיו הסתיים, הפעם באופן סופי ומוחלט. קבוצת 'קול מבשר', שהגישה עתירה נגד זכייתה של קבוצת 'קול ברמה' במכרז הרדיו הספרדי-תורני, חזרה בה מבקשתה. בכך מסתיימת לה סאגה משפטית רבת יצרים ועלילות שהחלה עם פרסום המכרז על ידי משרד התקשורת לפני כתשעה חודשים.

לפני כחודש (23.06.08), כשבוע לפני פרסום תוצאות המכרז, נפסלה הצעתה של קבוצת 'קול מבשר', שבבעלות אנשי העסקים אליעזר מזרחי ועמנואל לוי. העילה לפסילה הייתה טכנית בלבד: הגשת הצעת הערבות דרך 'יובנק', שאינו מדורג בהתאם לנדרש במכרז.

הפסיקה שניתנה היום (סריקה: כתב צילום: הפסיקה שניתנה היום (סריקה: כתב
הפסיקה שניתנה היום (סריקה: כתב 'בחדרי חרדים')

באופן אוטומטי, נשארה מתמודדת אחת שהגיעה לקו הגמר. קבוצת 'קול ברמה', בבעלות אנשי העסקים צבי עמר, גבריאל אדרי ואריאל קוניק, זכתה במכרז, וקיבלה את הרישיון להפעיל את הרדיו הספרדי-תורני.

'קול מבשר' לא השלימה עם ההפסד הצורב והמפתיע, ופנתה לבית המשפט שהוציא צו-ביניים לעיכוב ההליכים. הקבוצה טענה שהרשות השניה אינה פועלת בשוויוניות, שכן קבוצה אחרת, שהגישה הצעה במכרז אחר דרך 'יובנק', לא נפסלה על הסף. עוד נטען, כי הרשות התעלמה מחקירה פלילית התלויה ועומדת נגד קוניק.

בהמשך, הגישה קבוצת 'קול מבשר' עתירה כנגד פסילתה. בדיון שהתקיים אתמול בבית המשפט המחוזי בירושלים, אמרה השופטת יהודית צור, כי עדיף היה אם העתירה תימשך. לאחר התייעצות החליטו אלו למשוך את העתירה, ובכך נחתמה סופית עובדת היותה של קבוצת 'קול ברמה' הקבוצה הזוכה.
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 15 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}