החרדים לחצו - קמפיין 'ארקיע' צונזר
קמפיין של 'ארקיע' שכלל דוגמניות צרם לעסקנים חרדיים. הם פנו לחברה בדרישה להסירן, ונענו בשלילה. לחץ שהופעל על 'רפיד' הניב תוצאות והתועבה כוסתה במדבקות עם הכיתוב: "צונזר"
- יוסי כץ, כתב 'בחדרי חרדים'
- י"ז תמוז התשס"ח
- 3 תגובות
שלט חוצות של רפיד (צילום אילוסטרציה)
קמפיין של 'ארקיע', במסגרתו פורסמו טיסות וחופשות באילת, צונזר בלחץ גורמים חרדיים. מדובר בקמפיין שהתפרש בכל רחבי הארץ, בעיקר על גבי שלטי חוצות בכבישים ובצמתים מרכזיים, בו נראו דוגמניות כשהן מעורטלות למחצה.
גורמים חרדיים, העוסקים בנושאים כגון אלו, פנו לחברת 'ארקיע' בדרישה לשנות את מראה המודעות, ולהסיר מהן את ה"תמונות החצופות", כהגדרתם. ב'ארקיע' סירבו להתייחס לבקשה, וביקשו מהפונים שלא להתערב בענייניה הפנימיים של החברה.
הגורמים לא התכוונו לוותר בקלות, והם פנו לחברת שלטי החוצות 'רפיד' , שהייתה זו הוציאה לפועל את הקמפיין, על גבי שטחי הפרסום שלה. לאחר חילופי דברים, ועל רקע דרישה נחרצת שבצידה איומים מרומזים, החליטה 'רפיד' להיענות לדרישה ולצנזר את השלטים.
החברה הדפיסה מדבקות-ענק ועליהם הכיתוב "צונזר" על רקע שחור. המדבקות הודבקו על המקומות הבעייתיים בפרסומת. וכך, במחלף רוקח בתל-אביב, מופיעה מודעה ענק ובמרכזה דוגמניות, ועליהן הכיתוב "צונזר".
מנכ"ל 'רפיד', אורי נצר, מסר בתגובה לאתר 'אייס': "השינוי בשלטים נעשה בעצה אחת עם המפרסם. אנחנו משתדלים להתחשב ברגשות הציבור, יהיו אשר יהיו. בקמפיין הייתה חושפנות, ולכן מצאנו לנכון להצניע את המסר". בחברת 'ארקיע' סירבו להגיב לידיעה.
גורמים חרדיים, העוסקים בנושאים כגון אלו, פנו לחברת 'ארקיע' בדרישה לשנות את מראה המודעות, ולהסיר מהן את ה"תמונות החצופות", כהגדרתם. ב'ארקיע' סירבו להתייחס לבקשה, וביקשו מהפונים שלא להתערב בענייניה הפנימיים של החברה.
צילום: צונזר. מטוס
הגורמים לא התכוונו לוותר בקלות, והם פנו לחברת שלטי החוצות 'רפיד' , שהייתה זו הוציאה לפועל את הקמפיין, על גבי שטחי הפרסום שלה. לאחר חילופי דברים, ועל רקע דרישה נחרצת שבצידה איומים מרומזים, החליטה 'רפיד' להיענות לדרישה ולצנזר את השלטים.
החברה הדפיסה מדבקות-ענק ועליהם הכיתוב "צונזר" על רקע שחור. המדבקות הודבקו על המקומות הבעייתיים בפרסומת. וכך, במחלף רוקח בתל-אביב, מופיעה מודעה ענק ובמרכזה דוגמניות, ועליהן הכיתוב "צונזר".
מנכ"ל 'רפיד', אורי נצר, מסר בתגובה לאתר 'אייס': "השינוי בשלטים נעשה בעצה אחת עם המפרסם. אנחנו משתדלים להתחשב ברגשות הציבור, יהיו אשר יהיו. בקמפיין הייתה חושפנות, ולכן מצאנו לנכון להצניע את המסר". בחברת 'ארקיע' סירבו להגיב לידיעה.
תגובות
{{ comment.number }}.
הגב לתגובה זו
{{ comment.date_parsed }}
{{ comment.num_likes }}
{{ comment.num_dislikes }}
{{ reply.date_parsed }}
{{ reply.num_likes }}
{{ reply.num_dislikes }}
הוספת תגובה
לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות