י"ח אלול התשפ"ד
21.09.2024

טלנסקי: "אתם חותכים אותי לחתיכות"

חקירתו הנגדית של העד המרכזי בפרשת 'מעטפות הכסף' של אולמרט מסתבכת, והופכת לקרב אישי. מוריס טלנסקי זועם וכואב: "אתם הופכים אותי לרשע. כל דבר שעשיתי הופך להיות פה רכילות ציבורית"

כועס ופגוע. משה טלנסקי (צילום ארכיון)
כועס ופגוע. משה טלנסקי (צילום ארכיון)

היום השלישי לחקירתו הנגדית של מוריס טלנסקי, נפתח הבוקר (א) בהתקפה קשה מצידו, בעיקר על 'מקורבי ראש הממשלה' וכלי התקשורת המפרסמים את דבריהם. "נראה לי שאתם מנתחים אותי חי על דברים שאתם יודעים רק חצי עליהם", אמר טלנסקי, בהתייחסו לפעולות פרקליטיו של אולמרט. ביום ו' האחרון הביע טלנסקי את רצונו לשוב מיידית לארה"ב.

עם תחילת הדיון הבוקר, פנה טלנסקי לראש צוות ההגנה של אולמרט, עו"ד אלי זהר, ואמר: "חשבתי ביום שישי על מה שהיה עד עכשיו ונראה לי שאתם מנתחים אותי. אני תוהה איך הסיפור עם רופא השיניים קשור לפה ולמר אולמרט. מוזר לי שאתם הופכים אותי לרשע. כל דבר שעשיתי בחיי הופך להיות פה רכילות ציבורית".

עוד לפני ההתפרצות שהוזכרה, פנה עו"ד זהר לטלנסקי ושאל אותו היכן הספר שלדבריו תיעד בו את ההלוואות. טלנסקי השיב לו כי הספר יגיע לישראל בימים הקרובים. "אני לא רוצה להטריד את אשתי", אמר, והוסיף: "מה שעשית עד עכשיו זה לחדור ולהרוס את הפרטיות שלי. עד עכשיו אין לזה שום קשר לתיק שלפנינו".

הדברים החריפים באו בשל פרסומים שליליים בכלי התקשורת בימים האחרונים, בכל הקשור לאישיותו של משה טלנסקי. הפרסומים, שהופצו בגלוי על ידי אנשי ראש הממשלה, ניסו ליצור דעת קהל אנטי-טלנסקי. טלנסקי הוצג כאדם בעייתי, שקרן ומבולבל, בעל היסטוריה 'לא חלקה', ובעל תדמית מפוקפקת.

בעקבות ההתקפות האישיות, פנה פרקליט המדינה, משה לדור לשופטת וביקש: " אסור לנו כמערכת משפט לאפשר מציאות כזאת, בה העד נחשף בצורה כל כך בוטה למה שאומרים חברינו – למסרים מרתיעים ולפרסומים בוטים. אני מקווה שהמשפט הזה לא ייראה בעיני מי מאיתנו, היום או בעתיד, כמשפט שבו חצו את הגבולות". עו"ד אלי זהר השיב ללדור: "אלו דברים פוגעים ברמה האישית. דברים חצופים. אם יש בעיה עם העדות המוקדמת נעצור עכשיו את התהליך הזה".
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}