י"ח אלול התשפ"ד
21.09.2024

תושב אלעד התעלל בבתו בת ה-7 שבועות

על פי כתב אישום שהוגש היום בבית המשפט בפתח תקווה, האב ניסה להאכיל את בתו, ומשפלטה את האוכל הוא הטיח את ראשה בקיר וגרם לה לדימומים קשים. הפרקליטות דורשת: מעצר עד תום ההליכים

(צילום אילוסטרציה)
(צילום אילוסטרציה)

תושב אלעד הכה את בתו התינוקת ופצע אותה – כיוון שפלטה את האוכל. כך עולה מכתב אישום שהוגש היום (ד) נגד האב בבית המשפט המחוזי בפתח תקווה. העבירות המיוחסות לאב: התעללות וחבלה חמורה בכוונה תחילה בחסר ישע.

המקרה אירע לפני כשבועיים בבית המשפחה. האב, שנותר לשמור על הילדה, ניסה להאכיל את בתו בבקבוק, והיא פלטה את האוכל והחלה לבכות. האב, מסיבה שאינה ברורה, תפס את התינוקת הרכה ונענע אותה קשות. הבת לא נרגעה מבכייה, ואז הטיח האב את ראשה בקיר שלוש פעמים, תוך שהוא גורם לחבלות קשות ולדימום פנימי בראשה.

על פי המתואר בכתב האישום, האם ששבה הביתה הבחינה במצבה של הבת, היא ביקשה לגשת לרופא בקופת חולים, אולם הבעל אסר עליה לצאת מהבית. כך נמנע טיפול רפואי מהפעוטה שהייתה זקוקה לכך. רק למחרת, לאחר שיצא האב מהבית, ניגשה האם לקופת חולים, וכך נחשף המקרה.

הפרקליטות ביקשה מבית המשפט לעצור את האב עד תום ההליכים. בבקשה נטען כי בידי התביעה ראיות לכאורה להוכחת אשמתו - הכוללות את הודאתו של האב בחקירתו במשטרה, דברים שאמר לאשתו ולרב ששוחח עמו. לבקשה צורפה חוות הדעת של בית החולים ושל המכון לרפואה משפטית לגבי אופי הפציעות.

קישורים:
פרויקט מיוחד: נלחמים באלימות במשפחה
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 8 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}