י"ח אלול התשפ"ד
21.09.2024

בואו נלמד מדם שכבר נשפך

הרצח הבא לא ייעצר לבד • רק אם הולכי-רגל ונהגים יבינו שכביש עלול להפוך לזירת דמים, הם אולי יתנהגו קצת אחרת • קחו כמה תזכורות כואבות מן העבר הלא רחוק • "עצור! דם לפניך" - פרק רביעי בסדרה

(צילום ארכיון: ישראל ברדוגו)
(צילום ארכיון: ישראל ברדוגו)



(צילום: דוברות הצלה ישראל)צילום: (צילום: דוברות הצלה ישראל)
(צילום: דוברות הצלה ישראל)




• ישראל רק העביר תחנה ברדיו, בעת שנסע בשכונת מעלות דפנה בירושלים. המשחק הזה כמעט ועלה בחיי אדם. רכבו של ישראל, מסוג מאזדה 3, סטה מנתיבו, ועלה על המדרכה. אם שפסעה על המדרכה הספיקה להימלט, אך הרכב פגע בעגלת בנה התינוק. בניסי ניסים, ובאופן לא מוסבר, יצא הזאטוט כשהוא סובל משריטות קלות בלבד (28.02.08).

(צילום: דוברות איחוד הצלה)צילום: (צילום: דוברות איחוד הצלה)
(צילום: דוברות איחוד הצלה)




• יהודה היה 'בעננים', הערב הוא מתחתן. הוא נסע לסידורים אחרונים ברכבו המקושט, שמח, טוב לב ומתוח קמעה. הוא נחת מהענן רק כשחש חבטה עזה ברכבו. נערה כבת 20 הייתה מוטלת כמה מטרים לפניו כשהיא מדממת קשות. הנערה, שבסך הכל חצתה מעבר חציה בשכונת 'רמות פולין', הגיעה לבית החולים כשמצבה קשה מאוד (18.03.08).

(צילום: דוברות הצלה גוש-דן)צילום: (צילום: דוברות הצלה גוש-דן)
(צילום: דוברות הצלה גוש-דן)




• הולך רגל תמים, שרק רצה לחצות את הצומת באלכסון, במקום במעבר החצייה, לא הבחין במונית המתקרבת לעברו, וירד לכביש בפזיזות. המקרה אירע ברחוב רבי עקיבא פינת רחוב יונה בבני ברק. האיש פונה לבית החולים במצב קשה מאוד, ומה שנותר הוא רק דמו המכוסה בחול על הכביש (27.05.08).

(צילום: דוברות הצלה גוש-דן)צילום: (צילום: דוברות הצלה גוש-דן)
(צילום: דוברות הצלה גוש-דן)




• רוכב האופניים שבתמונה ביקש לקצר את דרכו. למה לנסוע על המדרכה, בין עשרות הולכי רגל, אם אפשר לתפוס רבע נתיב בין הרכבים שעל הכביש? את התשובה הוא קיבל במהרה, לאחר שנפצע פצעים בינוניים - רכב נוסע פגע בו. בשבועות ששכב בבית החולים היה לו בוודאי זמן לחשוב שנית על המעשה המטופש שעשה (10.06.08).

(צילום: הגולש צילום: (צילום: הגולש
(צילום: הגולש 'הצלה ביתר')




• סמוך לשעה 12 בלילה, ירדה האם מרכב בתה, בכניסה ליישוב ביתר עילית – מקום מגוריה. לאחר שירדה מהרכב, היא החלה לחצות את הכביש, שלא במעבר חציה. נהג משאית ערבי שהגיח מן החשיכה, פגע בה. זה ממש לא משנה מי אשם בתאונה. העובדות הן החשובות: הגב' הצדקנית אהובה בלזר ע"ה הובאה למנוחות למחרת (30.06.08).

***

ראיתם הולך רגל שחצה שלא במעבר חציה? ראיתם נהג שביצע עבירה? צלמו אותם, ושלחו אלינו. התמונות יפורסמו כאן, באתר 'בחדרי חרדים'.

תמונות ודיווחים ניתן לשלוח למייל: [email protected]

קישורים:
פרק 1: 'בחדרי חרדים' נלחם בתאונות • פרויקט מיוחד
פרק 2: גן חיות בכבישי אלעד
פרק 3: תיבת פנדורה בשכונת סנהדריה • גלריה
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}