י"ח אלול התשפ"ד
21.09.2024

גן חיות בכבישי אלעד

ג'ונגל באלעד • תמונות שפורסמו בפורום 'בחדרי חרדים אלעד' מוכיחות: הבושה ויצר החיים נעלמו מן העיר – עבירות תנועה הפכו לחלק אינטגרלי מהיום-יום • "עצור! דם לפניך" – פרק שני בסדרה

גן חיות בכבישי אלעד
מהיר חימה



מה קורה בעיר אלעד? מדוע עבירות התנועה הפכו בעיר הזו לחלק מהחיים, וכיצד מעיזים עברייני התנועה בעיר לעשות את שלהם בריש-גלי, לעין כל ובאין מפריע? איך דווקא העיר הצעירה, הדינמית והתוססת הפכה לסדום מודרנית בכל הקשור להתנהגות כביש?

סדרת תמונות מזעזעת פורסמה בפורום 'בחדרי חרדים אלעד', על ידי הגולש 'מהיר חימה'. בתמונות נראים בבירור רכבים המבצעים עבירות תנועה באופן חופשי. אין ספק כי מדובר במיעוט מקרב נהגי העיר, אך מהצצה בתצלומים נראה שהבושה להיות עבריין לא קיימת שם.

משאית הובלות שפורקת את מטענה תוך שהיא חוסמת מדרכה ונתיב בכביש לחלוטין, עד שהולכת רגל נאלצת לעבור במרכז הכביש; רכבים, יותר מבודד או שניים, החונים באמצע מעגל תנועה, פשוטו כמשמעו, בלי 'לדפוק חשבון' לאף אחד; אוטובוס שמוריד נוסעים ממש באמצע הכביש, כי הנתיב הסמוך למדרכה פשוט חסום, אלו הם רק חלק מהזוועה המתרחשת בעיר הזו.






(צילומים: הגולש מהיר חימה)צילום: (צילומים: הגולש מהיר חימה)
(צילומים: הגולש מהיר חימה)




נס גדול הוא שיש גולש אכפתי אחד שצילם ופרסם, דברים אולי יתחילו לזוז עקב כך. "במרכז המסחרי נחלת יצחק יש לו חניון ענק, אבל כדי לחסוך את הכמה דקות של לצאת ולעשות פרסה בסוף העלייה הם מעדיפים להיות רוצחים פוטנציאלים. נמאס מהסיפור הזה, בתמונות הבאות אתם תראו רכבים שחונים על ובצמוד למעברי חציה בכיכר עצמה, דברים שכל ינוקא יודע שאסורים על פי החוק, לא צריך שם תמרורים או שאר דברים" (הגולש מהיר חימה).













(צילומים: הגולש מהיר חימה)

"שימו לב לנהג המאזדה. הוא לא קפץ לשנייה, כאילו רק לקנות בבית מרקחת או גרביים בבזאר שטראוס. הוא שם צלון על החלון הקדמי כי ידע שזה דבר שייקח לו הרבה זמן אז תגידו הוא לא פושע ??? לא בשוגג אלא במזיד..." (הגולש מהיר חימה).

משאית פורקת סחורה, הולכת הרגל נאלצת לרדת לכביש (צילום: הגולש מהיר חימה)צילום: משאית פורקת סחורה, הולכת הרגל נאלצת לרדת לכביש (צילום: הגולש מהיר חימה)
משאית פורקת סחורה, הולכת הרגל נאלצת לרדת לכביש (צילום: הגולש מהיר חימה)


ולעוד כמה תמונות


אוטובוס עוצר במרכז הכביש, חסמו לו את הגישה למדרכה (צילום: הגולש מהיר חימהצילום: אוטובוס עוצר במרכז הכביש, חסמו לו את הגישה למדרכה (צילום: הגולש מהיר חימה
אוטובוס עוצר במרכז הכביש, חסמו לו את הגישה למדרכה (צילום: הגולש מהיר חימה





הוא ממהר, אז הוא עוקף. קו לבן זה לא נחשב (צילום: הגולש מהיר חימה)צילום: הוא ממהר, אז הוא עוקף. קו לבן זה לא נחשב (צילום: הגולש מהיר חימה)
הוא ממהר, אז הוא עוקף. קו לבן זה לא נחשב (צילום: הגולש מהיר חימה)





אדום-לבן? לא נורא. אף אחד לא משגיח  (צילום: הגולש מהיר חימה)צילום: אדום-לבן? לא נורא. אף אחד לא משגיח (צילום: הגולש מהיר חימה)
אדום-לבן? לא נורא. אף אחד לא משגיח (צילום: הגולש מהיר חימה)




תגובת עיריית אלעד לא הושגה עד למועד פרסום הכתבה.

ראיתם הולך רגל שחצה שלא במעבר חציה? ראיתם נהג שביצע עבירה? צלמו אותם, ושלחו אלינו. התמונות כולן יפורסמו כאן באתר.

תמונות ודיווחים ניתן לשלוח למייל: [email protected]

קישורים:
לחניית הברברים ביום שישיב מרכז נחלת יצחק - פורום 'בחדרי חרדים אלעד'
'בחדרי חרדים' נלחם בתאונות • פרויקט מיוחד
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 25 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}