י"ח אלול התשפ"ד
21.09.2024

דרמה: חרדי נתלה על גג רכבו שנגנב

שכונת עזרת תורה בירושלים: ערבי ניסה לגנוב רכב, אך הבעלים זינק על השמשה הקדמית. הגנב ניסה להיפטר מהבעלים ונסע בפראות רבה לאורך קילומטרים. עובר אורח ירה באקדחו והגנב נמלט

הרכב, רגעים לאחר סיום האירוע (צילום: דוברות הצלה ישראל)
הרכב, רגעים לאחר סיום האירוע (צילום: דוברות הצלה ישראל)

מקרה מוזר ומפחיד כאחד התרחש הבוקר (ו) בשכונת עזרת תורה בירושלים. ערבי ניסה לגנוב רכב, בעלי הרכב שהיה במקום קפץ על השמשה. המקרה החל ברח' יעקובזון, והסתיים רק בשכונת שיח ג'ארח במזרח העיר, לא לפני שאדם כלשהו יורה כמה יריות לעבר הגנב.

המקרה החל בשעה 7:30 בבוקר. חרדי שיצא לרגע מרכבו, מסוג קיה-קרניבל, ברח' חנה פינת יעקובזון בירושלים, השאיר את המנוע כשהוא פועל, ועמד ליד הרכב. ברגע אחד של חוסר תשומת לב, קפץ ערבי שהיה במקום לתוך הרכב והחל בנסיעה.

אנשי מחלקת זיהוי פלילי במקום (צילום: דוברות הצלה ישראל)צילום: אנשי מחלקת זיהוי פלילי במקום (צילום: דוברות הצלה ישראל)
אנשי מחלקת זיהוי פלילי במקום (צילום: דוברות הצלה ישראל)

בעל הרכב, שקלט את הגנב כשהוא מתחיל לנסוע, זינק על השמשה הקדמית של הרכב, ונתפס במוט של הגגון שמותקן על גג רכבו. הוא חסם בגופו את שדה הראיה בפני הגנב, וניסה בכל למנוע ממנו נסיעה.

הערבי לא התבלבל, הצליח להגיע בנסיעה אחורנית לכיכר ברח' חנה, והקיף אותם כמה פעמים במהירות גבוהה ובפראות, תוך שהוא פוגע בעמודים ובמדרכה מספר פעמים. כוונתו הייתה ככל הנראה לגרום לכך שהאיש ייזרק מן החלון, אך הוא ניסה בדרך לפגוע בעוברי אורח שעברו במקום.

משה, חובש בכיר המתנדב בארגון 'הצלה ישראל' סיפר על האירוע ל'בחדרי חרדים': "במשך הלילה הייתי במשמרת במד"א. בשעה 7:37 בבוקר, כשעשיתי את דרכי לביתי, התקבל ביפר על תאונה קשה ברח' חנה. הגעתי למקום, ואני רואה הרבה אנשים מסביב לכיכר, וכולם מצביעים לי ליסוע לכיוון מסויים".

שוטרים ואזרחים בשכונת שיח גצילום: שוטרים ואזרחים בשכונת שיח ג
שוטרים ואזרחים בשכונת שיח ג'ארח (צילום: דוברות הצלה ישראל)

"מתברר", ממשיך ומתאר משה "שהרכב נמלט כשהאיש עדיין על גגו, והערבי נסע בפראות רבה לכיוון צומת בר אילן, תוך כדי שהוא פוגע ברכבים, ומנסה כל העת להיפטר מבעל הרכב. כך או כך, הגנב הצליח להגיע עד שכונת שיח ג'ארח, סמוך לקבר שמעון הצדיק, שם הוא נמלט רגלית מן הרכב".

משה, שהגיע, יחד עם כוחות משטרה רבים, למקום בו נטש הגנב את הרכב, מצא את בעלי הרכב כשהוא המום, ועדיין על גג רכבו. לאחר בדיקה רפואית בשטח, התברר שבדרך נס הוא נפגע באורח קל בלבד, למרות כל החבטות שספג. הרכב, מתברר, יצא מכלל שימוש לחלוטין.

האירוע לא מסתיים כאן. לאחר תחקור ותשאול מתברר, כי בשלב מסוים במהלך הנסיעה הפרועה, הבחין אדם נושא נשק (לא ברור אם מדובר בחייל, שוטר או אזרח) במתרחש, שלף את נשקו, וירה כמה יריות באויר. הגנב, שככל הנראה נבהל מן הירי, נמלט לאחר זמן קצר ונטש את הרכב.

המשטרה פתחה בחקירה האירוע. באיזור שכונת ואדי ג'וז ושיח ג'ארח מתבצעות סריקות נרחבות לאיתור הפושע, שטרם נתפס.
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 18 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}