י"ח אלול התשפ"ד
21.09.2024

"הרב עובדיה לקח את המקרה באופן קשה"

בלעדי: מנהיג ש"ס, הרב עובדיה יוסף, שוחח היום ממושכות עם הרב יוסף סאמין, בעלה של הרבנית שנרצחה אתמול בביתה. מקורב: "אם הערעור יידחה, הרב יקרא להפגין". בכירים בש"ס מגבשים פשרה

חוששים לבריאותו. הרב עובדיה יוסף
חוששים לבריאותו. הרב עובדיה יוסף

נשיא מועצת חכמי התורה ומנהיג תנועת ש"ס, הרב עובדיה יוסף, זועם מאד. הרב עובדיה, שזועזע עד עמקי נשמתו מרצח הרבנית ציונה סאמין, עוקב אחר הפרשה מקרוב. ל'בחדרי חרדים' נודע כי הרב עובדיה שוחח היום (ה) לפחות פעם אחת עם בעלה של הנרצחת, הרב יוסף סאמין – רב העדה התימנית באשקלון.

על פי מידע שהגיע לידי 'בחדרי חרדים', הרב סאמין שוחח אחר הצהריים עם הרב עובדיה ארוכות. הוא סיפר לו על הרצח ועל מה שראו עיניו, ותיאר לו את הקשיים שמערימים שלטונות החוק בדרישתם לבצע ניתוח בגופת המנוחה. הרב סאמין נשבר ובכה במשך דקות ארוכות, כשהרב עובדיה יוסף, הידוע ברגישותו וברגשנותו, מצטרף אליו לבכי.

מקורב לבית הרב עובדיה יוסף סיפר ל'בחדרי חרדים': "זה היה מחזה נורא. הרב לקח את המקרה באופן מאד קשה, והוא לא מוכן לעכל ולהסכים עם הדרישה המטופשת לחלל את גופתה של הרבנית".

האיש סיפר כי הרב עובדיה זועם מאד: "מייד לאחר השיחה הוא הודיע שהוא רוצה לבוא לדיון בבית המשפט, על מנת להשפיע על ההחלטה מקרוב. בני הבית מנסים להניאו מכוונתו, הם חוששים לבריאותו ופוחדים שיתרגש ויתרגז באופן שיזיק לו".

לדבריו, מנהיג תנועת ש"ס, הידוע במתינותו, מתכוון לשבור את הכלים במקרה הזה: "אם חס ושלום ידחה בג"ץ את הערעור, הרב עובדיה יקרא לציבור לצאת לרחובות ולהפגין כנגד הביזיון. בכל מקרה, הוא ידגיש שלא לבצע מעשי אלימות מכל סוג שהם".

עם זאת, ל'בחדרי חרדים' נודע כי בשעות האחרונות מתבצעת 'פעילות דיפלומטית' נרחבת על ידי גורמים בכירים מאד בש"ס. כרגע מסתמנת פשרה כלשהיא, עליה לא ניתן להרחיב בשלב זה.

קישורים:
מהומות בירושלים, בני ברק ואבו-כביר; 9 עצורים וכ-10 פצועים
בית המשפט: לנתח את גופת הרבנית
אשקלון: חרדית נרצחה במהלך שוד
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}