י"ח אלול התשפ"ד
21.09.2024

אשקלון: חרדית נרצחה במהלך שוד

הרבנית ציונה סאמין, בת 60, נהרגה במהלך שוד בביתה. היא נקשרה בחבלים, והושם מחסום על פיה. בעלה, הרב יוסף סאמין, שב לבית וגילה את אשתו הכפותה ללא רוח חיים. המשטרה: מדובר בשוד

אשקלון: חרדית נרצחה במהלך שוד
ברוך דיין האמת

רצח מזעזע ומחריד באשקלון. הרבנית ציונה סאמין, בת 60, נרצחה בתוך ביתה. הרבנית סאמין נכפתה בחבלים, על פיה הושם דבק והיא נחנקה למוות. במשטרה חושדים כי הרצח בוצע במהלך שוד שהתרחש בדירה, אך לא ברור אם היא נחנקה בזדון או בשל הדבק.

בעלה של הנרצחת, הרב יוסף סאמין שב לביתו אחר הצהריים, ולנגד עיניו נגלה המחזה הנורא. הוא רץ החוצה והזעיק עזרה. צוות טיפול נמרץ של מד"א שהובהל למקום ניסה לבצע באשה פעולות החייאה, אך נאלץ, לאחר מספר דקות, לקבוע מוות.

שכנתם של בני הזוג, רומה חסן, סיפרה לאתר ynet: "רצתי מהר איתו ביחד לבית. הוא התחיל לצעוק ולקרוא לה בשמה. היא היתה זרוקה על הרצפה, קרה וקשורה. ניסיתי להחיות אותה: שפכתי עליה מים, קראתי לה והיא לא ענתה. היא כנראה כבר היתה מתה. זה היה מזעזע. לאחר מכן הגיעו אנשי מד"א לבית".

חוקרי המשטרה שבאו לזירת הרצח גילו כי תכשיטים נלקחו מהמקום. מפקד משטרת אשקלון, סגן-ניצב חיים בלומנפלד, סיכם את האירוע: "סמוך לשעה 15:00 קיבלנו הודעה ממד"א על האירוע. מצאנו את האישה כשהיא ללא רוח חיים ועל גופה סימני אלימות. לכן, אנו מעריכים שמדובר באירוע פלילי. אנו מקדישים לזה את מיטב הכוחות במטרה לתפוס את האחראי".

משפחת סאמין היא משפחה מוכרת באשקלון. הרב יוסף סאמין משמש כרב העדה התימנית בעיר, והוא ידוע כמוהל מומחה ומבוקש, בעל וותק של עשרות שנים בתחום. אשתו, ציונה, שימשה כאם להרבה מתושבי השכונה בה הם גרים.

ברוך דיין האמת.

קישורים:
ברוך דיין האמת: נרצחה הרבנית ציונה סאמין מאשקלון על ידי שודדים.
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 7 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}